sunnuntai 2. syyskuuta 2012

Mi casa es su casa





Sillon pari viikkoa sitten kun tulin maanantaina myöhään illalla Vaasasta, olin ihan innoissani, koska oltiin ennen mun reissuunlähtöä käyty tekemässä vuokrasopimukset ja saatu avaimet käteen uuteen kämppään, ja pääsin tänne sillon ekaa kertaa yöksi. Mua oltiin varoiteltu että täällä on sitten vaan hirvee sotku eikä mitään kalusteita, ja olin itekin luonnollisesti ymmärtänyt että tässä alussa tää on toki sellasta, ja sitten pikkuhiljaa aletaan hommaamaan kaikkia huonekaluja ja tarpeellisia juttuja. Mua oltiinkin sitten kusetettu ihan täysin, ja maanantai-iltana mut talutettiin tälläiseen kotiin:














Sitä oltiinkin sitten vähän käyty Ikeassa.. :D Seison keskimäärin vartin ihan hiljaa suu auki eteisessä, kun en ollu yhtään osannu olettaa. Olen hyvin tyytyväinen nainen. Käydään kyllä tietenkin Ikeassa sun muualla vielä tässä joskus että pääsen vähän sisustelemaan lisää ja saan oman kädenjälkeni tänne, mutta heti näin aluksi tää on kyllä ihan loistava. Karvamatot haluan. Ja lisää paperilamppuja.

16 kommenttia:

  1. VAU ! Aivan unelma :o Mäkin haluan tonne ! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo ei tuolla miehekkeellä yhtään huono maku ole, kyllä täällä sopii asua :D

      Poista
  2. vähän siisti ;o asutko tuolla yksin? :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. poikaystävän kanssa, se tän kaiken järkkäs :)

      Poista
  3. IHAN SAIRAAN SIISTI!! Tuun niin kylään, hahah:D

    VastaaPoista
  4. Vastaukset
    1. joo täällä on pidetty esim. vähän bileitä jne :D

      Poista
  5. aivan mahtava talo ! ja ihanan kodikkaan näkönen ! :) onnea sinne uuteen kotiin, toivottavasti tulette viihtymään yhdessä !! :)

    http://jenna-iliveforlife.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  6. Ihanan näköinen koti! Eksyin sattumalta blogiisi ja tosi kiva on! :)

    VastaaPoista
  7. vauu, asutteko NOIN isossa talossaa KAHDESTAAN! :D kade!

    VastaaPoista