keskiviikko 15. elokuuta 2012

We're only young and naive



Oon tosiaan tällä hetkellä Vaasassa, tulin viime viikon maanantaina ja ens viikon maanantaina palaan kotiin! Oleskelen täällä pari vuotta vanhemman siskon ja sen kihlatun kämpässä, jonka ne tosiaan osti tässä ihan hiljattain. Viime viikon vaihtelin vaan Lauran ja Jontun kanssa kuulumisia ja tutustuin uuteen asuntoon, ja nyt maanantaina mut jätettiin tänne Rico-hauvan hoitajaksi, kun nää epäreilut ilkimykset karkas Kyprokselle lämpöseen! Mun tehtäväksi jäi siis pitää Rico ja akvaario hengissä. Olin varautunu siihen että akvaariossa olis ollu kaloja, mutta siellä vipeltääkin jotain kummallisia pieniä rapuja ja kotiloita..


Öttiäisiä
Mönkö!

Mun valtakunta. En tiedä miten tää pääsi levähtämään tän näköiseksi..

Käväisin viime viikolla hakemassa Vaasan keskustasta muutaman elintärkeän jutun, eli siis yllätys yllätys, kosmetiikkaa.


 Meikkivoiteeksi ostin vanhan tutun, eli Maybellinen Dream Satin Liquidin, jota taisinkin käyttää ainakin koko luokiovuodet. Toimii ainakin mun iholle tosi hyvin, ja levittyy pehmeästi, ainut miinuspuoli on vaan se, että kiiltää iholla ainakin mun makuun vähän liikaa, eli kaipaa kyllä kipeästi puuteria kaveriksi vähän reippaamalla kädellä. Kuivaihoisille tovereille talveksi varmasti hyvä vaihtoehto, koska ei takerru eikä korosta kuivia kohtia yhtään niinkun monet "mattameikkivoiteet". Muutenkin kiiltävän ihon kanssa tappeleville en sen sijaan välttämättä lähtisi suosittelemaan.

Rusketus mulle tulee edeleenkin purkista, en onnistunut ruskettamaan itselleni koko kesän aikana minkäänlaisia rajoja kaupunkikämpän lasitetulla parvekkeella. En vois muutenkaan luopua päivetyksestä nyt syksylläkään, joten purkkishow jatkukoon. Oon nyt kiintyny tohon Kicksin rusketusvoiteeseen, ja oon jo lotrannu sitä tuubitolkulla. Se on hintalaatusuhteeltaan ainakin selkeästi paras.

Sitten vielä yksi uusi tuttavuus, eli Lee Staffordin Marokkolaista Argan öljyä sisältävä Nourishing Miracle Oil. Otin tän nyt testaukseen lähinnä hiustenpidennyksiä varten, ne huutaa nimittäin tällä hetkellä apua. Oli tosi huono idea värjätä platinablondeista ruskeiksi noi pidennykset (no tiesinhän mä sen, mutta kun olin kärsimätön enkä jaksanu lähettää niitä vaaleita takaisin ja vaihtaa tummiin kun halusin uuden tukan heti), sillä oon joutunu värjäämään noi pidennykset tässä jonkun 6 kertaa kun se vaalea puskee sieltä alta niin nopeasti, eli kuten arvata saattaa, ne on aika hamppua.



Oon alkanu harkitsemaan, että kun noista klipseistä aika jättää, voisin ehkä ottaa teippipidennykset tai muut koko ajan päässä kiinni olevat. Sehän tarkoittaa sitä että toiveille oman tukan kasvamisesta voi heittää hyvästit, mutta toisaalta oon tässä jo aika kauan tätä reuhkaa yrittäny kasvattaa eikä tästä oo pitkää siltikään tulossa ihan hetkeen, joten samapa tuo. Mutta katsotaan.

Tähän samaan syssyyn voisin näyttää mitä haalin mukaani gina tricotin korualemyynneistä vähän aikaa sitten! Kuitissa yhteishintana luki muistaakseni noin 8,5 euroa, joten aika halpa reissu oli.



Eli niittisormus, riippukorvikset hamsa-käsillä ja tollanen valjaskorusysteemi mitä oon kuolannu jo ikuisuuden. Oon vaan aina epäilly että kuinka hyvin osaan käyttää sitä yleensä niin yksinkertaisessa pukeutumisessani, mutta nyt kun ton sai melkein ilmaiseksi, niin olihan se pakko ottaa. Ja oon kyllä tykänny siitä tosi paljon, sen erikoisuus on vaan plussaa, kun voin sitten hyvällä omatunnolla pitää ulos lähtiessäkin normaaleja mustia paitoja, kun viritän vaan ton korun siihen päälle.


Nyt olis varmaan se hetki, kun pitää ruokkia kotilot sun muut öttiäiset, käyttää Rico nopeasti ulkona ja laittaa nukkumaan, ja käpertyä itse fiilistelemään Oasista.

4 kommenttia:

  1. voi kaunokainen <3 !

    ps. kaks VUOTTAko meinasit siellä vaasassa olla :D eiku luinko väärin

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi kiitos muru <3
      kaksi vuotta vanhemman siskon, ei kaksi vuotta vaasassa :D luin äsken uudestaan ja tajusin että ton voi tosiaan ymmärtää kahella tavalla!

      Poista
  2. ihana tuo sormus ! (: oot nätti

    http://whenyourheartbeats.blogspot.fi/

    VastaaPoista