tiistai 7. elokuuta 2012

Home is where your heart is

Mä olen yrittänyt pitää tän blogin mahdollisimman puhtaana mun, ja varsinkin mun perheen yksityisasioista, enkä jatkossakaan aio vuodatella tänne tälläsiä tarinoita, mutta näin pitkän tauon jälkeen tekin ansaitsette jonkinlaisen pienen selvityksen siitä että mitä on meneillään.

Mun elämässä on tapahtunut tosi paljon muutoksia lähiakoina. Osa tosi huonoja, ja osa tosi hyviä. Mä olen aina kokenut vahvuudekseni sen, että kykenen sopeutumaan nopeasti, vaikka elämäntilanne muuttuis tosi yllättäenkin. Täytyy silti myöntää, että tällä kertaa meinasin vähän horjua kun tuntui välillä että vedetään mattoa alta, mutta mulla on suureksi onnekseni ympärillä ihania ihmisiä jotka piti mua pystyssä.




Teen päätöksiä ja toimin aina fiiliksen enkä niinkään järjen mukaan, silloinkin kun mun ratkaisut vaikuttaa ihan hulluilta. Se tekniikka ei ainakaan tällä kertaa mennyt yhtään pieleen, sillä kaiken tän sotkun jälkeen oon nyt löytänyt itteni entistä onnellisempana, enkä vaihtais tätä mihinkään.



Kuten osa on nyt varmaan rivien välistä osannutkin jo lukea, nyt kun kesä loppuu, en olekaan palaamassa kotiin vanhempien luokse Espanjaan. Ensimmäinen ja päälimmäinen syy tähän on se että haluan jäädä, toinen syy ei tänne blogiin kuulu. Vaikka tää ratkaisu oli ehdottomasti mulle oikea ja tuntuu hyvältä, isin suojelevassa kainalossa 20 ikävuoteen asti eläneelle on tosi iso muutos alottaa oma elämä ei vaan eri katon alla, vaan eri maassa kun äiti, isä ja mun rakas nacho-hauva, joita kaikkia mulla on niin mieletön ikävä, että sitä on aika hankala ilmaista mitenkään. Itsenäistyminen löi mua varoittamatta nyrkillä suoraan turpaan ja ilmoitti että "tässä minä nyt olen, deal with it.", ja yllätin itseni miten hyvin mä olenkin tähän mennessä asian käsitellyt, vaikka suurin kiitos siitä kuuluukin muutamalle rakkaalle ihmiselle mun lähellä.



Mun on lopetettava käsittelemästä Suomessa oloa pitkäksi venähtäneenä lomana, ja vaikka mun huone ja suurin osa tavaroista edelleenkin seisoo siellä vanhempien luona ihanalla aurinkoisella rannalla, ja siitä puolesta Espanja on edelleen iso isa minua, mun koti on nyt Suomessa. Konkreettisesti itseasiassa, mutta siitä paljastan enemmän vasta myöhemmin.




Aion toki oleskella Espanjassa niin paljon kun vaan mitenkään kykenen, koska mun perhe ja osa ystäväpiiristä on siellä. Käytännössä tämä tarkoittaa kahden maan välillä suflaamista, mikä onkin mulle jo lapsuudesta tuttua, joten uskon kyllä pärjääväni.

Okei, tää selitys oli nyt tosi ympäripyöreä ja mä tiedostan sen täysin, mutta enempää en aio näin nettiin kirjoitella, joten kuten varmaan ymmärrättekin, ylimääräisen utelun saa jättää suosiolla kyselemättä :)

Kiitos tuhannesti teidän kärsivällisyydestä ja ymmärtäväisyydestä tän mun kuolemanpitkän tauon aikana, bloggailun on siis tarkoitus jatkua nyt samaan malliin kun aiemminkin!

14 kommenttia:

  1. huh, paljon tsemppiä sulle itsenäistymiseen ja elämän alottamiseen suomessa! on varmasti ollu vaikeaa miettiä, että miten kirjottasit tästä paljastamatta sitä toista syytä, mutta hoidit sen ihan hienosti ja fiksusti. toivottavasti asiat lähtee kivasti liikkeelle.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon :) Asiat on ainakin tähän mennessä lähteny tosi kivasti liikkeelle!

      Poista
  2. Tervetuloa jäämään Suomeen! <3 Joskus Espanjanreissuillasi voisin hypätä samaan koneeseen, että pääsis kattelemaan palmuja ja mullahan ois sitten ihan opaskin mukana, heh! ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ihana! <3 Ja joooooo hyppää ihmeessä, olis ihan huippua! :)

      Poista
  3. Blogis vaikuttaa tosi kivalta :) Pakko kysellä semmosta asiaa että olitko jo viime syyskuussa meikkikoulussa opislelemassa? Oltiin meidän luokan kans Fuengirolassa "luokkaretkellä" ja käytiin sillon siellä norriksella tutustumassa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, kiva että tykkäät! :)
      Ja olin joo just sillon norriksessa!

      Poista
  4. ihana kun palasit bloggailemaan! Ja stemppia elämän muutoksissa :)

    VastaaPoista
  5. toi sun tukka on niin kiva :))

    http://diamondsandlollipops.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  6. Kyyläsin tossa tauolla varmaa joka pv, että milloin tulee uus postaus! P.s. kiva ku jäät tänne! :) sain vihdoinki itteni kirjauduttua sun lukijaks! :D

    http://areu-nuts.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hahaha eikä :D
      Kivaa jäädä :) Ja mutta ai kappas, täytyypä itekkin käydä klikkaamassa sun lukijanappulaa!

      Poista