lauantai 26. toukokuuta 2012

When you get what you want but not what you need



Heei! Esittelenpäs tässä välissä vähän juttuja mitä on tarttunut mukaan kaupoista viimeaikoina.

Lähdin metsästämään mustia farkkuja, ja automaattisesti marssin Carlingssiin Jeansmakersin jegginssejen perässä, mutta käännähdin sitten ympäri ja päätin käydä tsekkailemassa muidenkin kauppojen farkkuvalikoimia kun kerran aikaa oli.


Nää farkut meinas lähteä Gina Tricotista mukaan, mutta jäikin sitten sinne, koska ne oli jotenkin hirveän tönkön ja epämukavan tuntuset jalassa. Johtuu luultavasti siitä, että oon tosiaan käyttäny pelkästään ah niin ihania, ohuita, joustavia jegginssejä ikuisuuden.

Kävin sitten vielä Vero Modassa, josta en ikinä osta yhtään mitään, ja ihan kokeilumielessä vetäisin reippaasti korkeavyötäröiset housut jalkaan. Ihme ja kumma, ne lähti kassalle! En oo kyllä tosin ainakaan vielä uskaltautunut yleiselle paikalle nuo jalassa niin, että paita olis sullottu housujen alle, vaan oon aina vetässy paidan siihen päälle. Onneksi ne toimii myös niin! En oo nimittäin ihan vielä vakuuttunut että onko noi korkeavyötäröiset ihan mun juttu, kun en oo kuitenkaan mitenkään langanlaiha, plus mun yläkroppa on muutenkin niin lyhyt, että olo on vähän niinkun pääjalkasella.




Siniset farkutkin alkaa jo vedellä viimeisiään, joten luottokortin harmiksi saatan joutua haalimaan sellasetkin tässä joku päivä!

Ginassa jäin sitten testailemaan niitten farkkushortsivalikoimaa, mutta en onnistunu mitenkään löytämään sitä täydellistä paria. Oon luultavasti unelmoinu revityistä, niitatuista farkkushortseista jo niin kauan, että mikään vaihtoehto ei näytä tarpeeksi hyvältä. Nää ginan oli mun mielestä jotenkin vähän liian pökkelön näköiset, ei istunut mun päälle yhtään hyvin. Näytti tyhmältä paita niitten päällä, ja tyhmemmältä paita niitten alla.


Tuo AC/DC-toppi lähti kuitenkin messiin! Se on vaan niin lörö, että täytyy pitää jotain toista mustaa toppia tuolla alla ettei rintsikat ja kaikki vilku.


H&M:lle on tullu nyt ihan hulluna kaikkia tosi kivoja kesäkoruja! Kävin haalimassa Fashion against AIDS-mallistosta tollaset megasöpöt värikkäät käsikorut, ja luultavasti jossain vaiheessa ajaudun hakemaan vaikka mitä muuta kivaa lisää.


Tilasin ripsiä ja mekon osoitteesta Jeans.fi, mutta unohdin kuvata sen mekon. Viritän sen päälle tässä joku päivä ja räpsin kuvia niin näätte! Tässä kuitenkin räpsyttimet:


Menin hakemaan Kicksiltä itseruskettavaa, ja samalla reissulla mukaan tarttu myös puuteri (joka on muuten aika paksua, tulee helposti sellanen kakkunaama) ja yhdet ripset lisää. Näistä ripsistä tuli ihan mun lempparit, ton malliset on tosi luonnolliset mutta näyttävät silmissä!


Jouduin myös tekemään yhden kosmetiikkaostoksen jota en olis halunnut tehdä, nimittäin halpa meikkivoide. Oon siis tosiaan käyttäny Blascon meikkivoiteita jotka oon hankkinu muitten meikkaamista varten, mutta oon lätränny niitä omaan naamaan siinä suhteessa että niistä alkaa jo näkyä pohja, joten nyt piti ottaa itseään niskasta kiinni ja ostaa ihan itselle tarkoitettu mömmö. Mulla ei oo ollu tätä meikkivoidetta aiemmin, ja oon nyt todennu että ainakaan mun iholle tää ei oo kyllä paras mahdollinen. Vähän ehkä just sitä mitä pelkäsinkin kun oon Blascoon tottunu, eli hirveesti kaiken maailman öljyjä ja vahoja sun muita, mutta pigmenttiä sitäkin vähemmän. Mutta kunhan saan tän mun ihoni kesäkuntoon niin tolla saa kyllä varmasti ihan hyvän pohjan, kun ei tarvitse läärätä niin paljon tota naamaan.


Ja sitten vielä viimeinen ostos, joka oli ihan pakollinen, eli siis kesäkengät. Kuten jossain vaiheessa muistaakseni tännekin valitin, jouduin tosiaan jättämään suurimman osan kenkävarastostani Espanjaan, koska hittovie, ne painaa ihan hulluna! Joten mulla on tähän mennessä ollu käytettävissä ainoastaan pehmeät mokkasiinityyppiset talvisaapastöppöset, mustat peruswedget, mustat käärmeennahkatennarit, ja ne korkeammat mustat wedget jotka ostin Spiritistä sillon kun tulin Suomeen. Eli ei oo hirveästi vaihtoehtoja, varsinkaan kun noita talvitöppösiä ei enää oikeen kehtaa käyttää. Metsästin siis korottomat peruskengät jotka käy kaiken kanssa, ja joilla voi tarvittaessa näyttäytyä baarissa jos ei halua laittaa korkkareita. Näihin päädyin:



Tuli vaan heti pikku ongelma noitten popojen kanssa, koska minä idioottina lähdin nuo jalassa, ilman sukkahoususukkia, kertaakaan noita vielä käyttäneenä tallustamaan pitkää matkaa Veeran koululle vartalohoitoon. Kuten voitte varmaan arvata, tuloksena oli uskomaton määrä rakkoja joka puolella varpaita. Eli oon nyt pari päivää joutunu tepastelemaan vasten tahtoani niissä talvitöppösissä, kun kaikissa muissa jalat kuolee! Ja nyt en siis uskalla laittaa noita ballerinoja jalkaan ennen kun nää rakot on kunnolla parantunu, ja sitten nöyrryn ja käyn hakemassa ne ihonväriset sukkissukat, ja pidän niitä noitten kanssa ainakin niin kauan kun nuo muotoutuu kunnolla omaan jalkaan. Hö sanon minä.

Sitten vielä yksi juttu! Minähän en tosiaan ole kahvi-ihmisiä, suostun juomaan kahvia ainoastaan hyviksi todetuissa kahviloissa, ja niissäkin otan aina laten tai jonkun erikoiskahvin.



Päätin sitten huvikseni kokeilla tälläsiä erikoispikakahveja, ja oon todennu että nää on ihan maailman parhaita! Mä en osta ikinä kotiin maitoa, joten nää on senkin takia ihan huippuja että näissä on maitojauhe valmiina. Pitää vaan kiehauttaa kupillinen vettä ja sekottaa tollanen pussi joukkoon, ja tadaaa, valmista. Ei noi tietenkään kahvilatasoa ole, mutta ainakin mun mielestä miljoona kertaa parempaa kun perussumppi!

Tähän kuittaan minä, ja huomenna kirjottelen yhestä toisesta jutusta!

ilkeän näköinen mustavalkomursu

Pee äs, vanhemmat on alkanu puhumaan, että syksyllä muutettais Fugesta Malagaan! Jos toi suunnitelma laitetaan toteutukseen niin kiljun riemusta! Tässä vielä linkki postaukseen jonka tein joulun alla Malagasta: Malagapostaus, klik!

4 kommenttia:

  1. noi korkeevyötäröiset farkut on ihanat ! näytät ihan täydelliseltä ne päällä. ♥ aaah voisin käydä vaikka heti hakee samanlaiset.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. aaa voi kiitoskiitos ♥ Vero Modasta vaan hakemaan, noi ei mun mielestä ollu kun joku 40 euroa :)

      Poista
  2. joo haluan noi farkut o__o onko sulla jalassa tatuointi?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. osta osta! :) on joo, siitä on ollu paremminkin kuvia joissain vanhoissa postauksissa!

      Poista