torstai 3. toukokuuta 2012

Waste



STEVE AOKI TULEE PROVINSSIIN, woop, woop

En ymmärrä tätä nettitikkua, kävin tänään Soneran liikkeessä valittamassa kun ei toimi, vaihdettiin liittymä, toimi noin tunnin ihan täydellisesti ja nyt tökkii taas. Siitä johtuen tän postauksen tekemisessä menee nyt luultavasti järki+koko loppuilta, joten toivottavasti arvostatte! :D

Muista poiketen multa ei tule vappupostausta koska kuvien määrä on yhtä suuri kuin nolla, mutta tiivistän tähän alkuun nyt että käytin suunnilleen kaikki mun rahat perjantaina baarissa, ja olin sitä mieltä että en juhli vappua sitten ollenkaan vaan oon selvinpäin kämpillä. Alko sunnuntai-iltana vaikuttaa sittenkin ihan uskomattoman tylsältä idealta, joten maanantaina lähdin lyhyellä varotusajalla Saarijärvelle Melissan luokse viimesillä rahoillani, tein Mellin äitille ripsenpidennykset ja join niillä rahoilla sitten Melissalla ja Seurahuoneella! Löllöilin siellä vielä tiistain ja eilenillalla tulin takas Jyväskylään. Huomenna ehkä taas jotain.

Mutta niin, tämän postauksen pointtina oli vihdoin se meikkiesittely, jota joku joskus pyysi. Näissä kuvissa on nyt ehkä 90% kaikista mun meikeistä, koska kaikkia oli ihan mahdoton löytää :D




Siinähän ne. Koska netti ei ole yhteistyökykyinen, niin luvassa on tänään datailun sijasta tätä:





So gooood

6 kommenttia:

  1. sul on ihanan paljo meikkei ! :) kelpais ;>

    VastaaPoista
  2. jei mä asun jkl!!! tärkee inffo

    VastaaPoista
  3. http://carpediemabovo.blogspot.com/2012/05/kysymys-haaste.html

    Tuolla ois sulle haaste! :)

    VastaaPoista