torstai 10. toukokuuta 2012

I’m ready to dance when the vamp up



Heipodeeei! Kuulumisia tähän väliin. Lähiaikoina oon lähinnä vaan stressaillu työjuttujen takia, koska as it turns out, Jyväskylässä ei oo mun alan töitä tarjolla yhtään (höö höö, sarjassamme parhaita ideoita ikinä, Fuengiolassa mulla oli työjutut oiken hyvällä mallilla, mutta päätin sitten karata tänne kesken kaiken työttömäksi..) joten se tarkoittaa aikalailla sitä että mun on vastahakoisesti raahauduttava johonkin paskaduuniin nyt ainakin hetkeks että saan rahaa kesää varten. Buu.

Tukka näyttää punaiselta ja naama pinkiltä. Eli toisinsanoen kaikki kohdallaan

No kaikkihan sen tietää että sillon kun stressaa arkena kovasti, niin viikonlopun tullessa on entistä innokkaampana menojalka vipattaen ryntäilemässä baareihin. Suomen yöelämä on pienen tauon jälkeen maistunut mulle oikein hyvin, tai ehkä liiankin hyvin, siiillä jostain syystä mulla on nyt viime kertoina lähtenyt se juominen vähän käsistä, mitä ei siis yleensä tapahdu. En ees tykkää olla mitenkään ihan naamat ja örveltää tuolla ympäriinsä, semmonen kiva bilehiprakka riittää mulle vallan mainiosti. Oon nyt päätynyt siihen tulokseen, että mun on jätettävä vahvat juomat sivuun hetkeksi. Ainakin tequila ja varsinkin absintti.




Kämppis lähti eilen Ouluun, joten oon tässä hengaillu keskenäni ja saanu kahden päivän aikana koko kämpän ihan täydelliseen kaaokseen. Eilen ihana Sini tuli käymään, ja katottiin leffaa ja juoruiltiin ja syötiin herkkuja.



Tänään oon vaan oikeestaan lagannu tekemättä mitään, näpertänyt kynnet joista tuli niin hirveät että en näytä teille (hopeat ufokynnet joista näkyy tippiraja ällösti), ja repiny väkisin auki mun klipsipidennyksiä jotka tuhosin ihan täysin nukkumalla humalassa ne päässä. Useita kertoja. Täysin tuntemattomasta syystä.

Ihan paras aamupala, eli kaurapuuroa, mustaherukoita ja mansikkajogurttia

Ja ihan paras lounas, eli kanasalaatti tomaarilla, cantaloupemelonilla,  herkkusienillä ja halloumijuustolla


Tähän väliin tulee kysymyshaaste jonka ihana Emma from Carpe Diem mulle antoi!

- Each tagged person must answer the 10 questions given to them by their “tagger” and post it on their blog.- Then, choose 11 new people to tag and link them in your post. - Create 10 new questions for the people you tag to answer. - Do not tag back to the person who has already tagged you.

KYSYMYKSET:
1. Iloisin tapahtuma viime kuussa?
- Suomeen muutto ja kavereiden jälleennäkeminen!

2. Ihanne mies? Kerro vähintään 3 asiaa.
- Aurinkoinen/hauska persoona, kuuntelee hyvää musiikkia (eli siis samaa musiikkia kuin minä) ja tykkää pukeutua hienosti mutta rennosti. Tarkoittaen että löysähköt pillifarkut,bändipaidat/v-kaula-akkoiset paidat,nahkatakit,napitettavat neuleet,löysät pipot,tennarit...

3. Lempi vaatekappale?
- Mietin kauan pillifarkkujen ja old school-bändipaitojen välillä, joten vastaan molemmat.

4. Jos saisit 10 000 e mitä tekisit sillä?
- Viettäisin kavereitten kanssa ihan parhaan kesän reissaamalla kaikkialla

5. Kuka julkisuuden henkilö haluaisit olla?
- Emma Stone! Tai Mila Kunis.

6. Kerro 5 asiaa joista olet iloinen elämässäsi ja 5 joihin et ole tyytyväinen.
- Iloinen: Oon samassa maassa suurimman osan kavereistani kanssa, mulla on maailman parhaat kaverit, asun vihdoin omassa kämpässä, olen aikalailla terve, perhe voi hyvin. En ole tyytyväinen: Työongelmat/rahaongelmat, draama, en tiedä mitä haluan tehdä jatkossa, oon eri maassa kun vanhemmat ja Nacho, vaatekaapin tyhjyys

7. Lempi ohjelmasi lapsena?
- VILI VILPERI! Ja Richard Scarryn touhukas maailma. Ja muumilaakson tarinoita.

8. Jos joutuisit kuuntelemaan yhtä kappaletta viikon ajan repeatilla, mikä se olisi?



9. Noloin tapahtuma elämässäsi?
- Mä oon tarvittaessa aika hyvä nolaamaan itteni joten näitä tapahtumia varmasti olis mistä valita, mutta kaikki on ollu tosiaan sellasia samantasoisia nolouksia eikä yhtä jotain ihan hirveetä. 

10. 3 maata joissa haluaisit käydä, perustele!
- USA, koska haluisin varsinkin päästä käymään Los Angelesissa tosi paljon, se vaikuttaa ihan taivaalta. Ja nykissä olis tietenkin ihan pakko päästä käymään. Englanti, koska oon käyny siellä vaan lentokentällä ja unelmoin Lontoosta. Belgia, koska Tomorrowland.

Kysymykset eteenpäin:
1: Mistä kappaleesta tulee mieleen viime kesä? Liittyykö johonkin tiettyyn hetkeen?

2: Mikä saa sinut tuntemaan olosi naiselliseksi?
3: Maailman paras jälkiruoka?
4: Jos saisit ilmaiseksi lähteä mihin tahansa tapahtumaan (konsertti,festari,messu..) ensi kesänä Suomessa, minne lähtisit?
5: Mansikkamargarita vai tequilashotti?
6: Lempipaikka kotikaupungissasi?
8. Kosmetiikkatuote mitä ilman et voisi elää?
9: Mitä odotat kesässä eniten?
10. TV-ohjelma johon olet addiktoitunut?

Laitan haasteen eteenpäin:
Emmi

Miina
Sallamaari 
Magdaleena
 Iida


Siinähän se. Viikonloppu häämöttää taas, joten saapa nähdä että mitä sitä keksii! Lauantaina ainakin jotain feat Melli, huomennakin ehkä, toivottavasti. Terveisin tuleva siideripissis, ei kosketa niihin viinoihin. Niin.

6 kommenttia: