sunnuntai 27. toukokuuta 2012

Blue Jeans



Kävinpäs kahmimassa kirppikseltä maailman hirveimmät farkut! Kattokaa nyt:

ei ollu hienot




Varmaan arvaattekin että mitä varten noi oli, farkkushortsejen tuunaamista!




Sen jälkeen kun olin leikannut noi lyhyeksi, testaillu vähän repimistä ja repiny noi järkyttävät strassit ja koristeompeleet pois, tilanne oli jotakuinkin tämä:




Tämän jälkeen pakkasin kimpsut ja kampsut ja suuntasin Saarijärvelle Melissan luokse tuunailemaan vähän lisää! Vuorossa oli valkaisu, niitit ja lisää repimistä. Käytettiin valkaisuun sen nimistä ainetta kun Klorin, ja se ei toiminut ihan niin hyvin kun mitä oltiin suunniteltu. Olin etukäteen kattellu youtubesta videoita ja lukenu ohjeita tosta valkasemisesta, mutta ne oli vissiin tarkotettu vähän vahvemmille aineille, koska ensimmäisellä yrityksellä ei saatu mitään aikaan (paitsi mun farkkuihin tuli taakse ylhäälle yksi vitivalkoinen täplä jostain syystä), kun kasteltiin farkut ensin ja roiskittiin sitten tota Klorinia ympäriinsä. Seuraavana päivänä roiskittiin sitten kuiviin farkkuihin, ja sillä saatiin joitain tuloksia, mutta Mellin shortsit tuhoutu ihan täysin kun se yritti valkaista niitä kauttaaltaan (eikä edes vaalentunut melkein yhtään), ja mun läikistä tuli aika näkymättömiä ja ei yhtään niin roiskemaisia kun olisin toivonu.


Round one, mission failed

Tuunaaja hiihtofile-melli

Tyylikkäänä kumihanskoissa ja kesäisissä kengissä

minä ja mun perkele-eihän-nää-ees-vaalentunu-yhtään -ilme


valkoinen täplä sanoo moi

Melli pääty sitten tuunaamaan yhet toiset mustat shortsit joista tuli tosi hienot (eikä mulla ole niistä kuvaa..), ja mä jatkoin noiden mun pääntsien näpertämistä niiteillä ja repimällä.



ja tadaa!






Ja siinä näittekin lopputuloksen! Ei tullu ihan niin hienot kun omassa päässäni kuvittelin, mutta kyllä noista mun mielestä tuli ihan käytettävät. Mitä tykkäätte?

8 kommenttia:

  1. kivan näköset! varsinki nuo niitit.

    VastaaPoista
  2. Tosi hienot! Itse oon käyttänyt mahdollisesti samaa valkaisuainetta mun tuunaamiin shortseihin ja kyllä se vaan valkaisi, en sitte tiedä mikä noissa teidän omissa on. :o Kauan te annoitte noitten olla Klorinissa? Sain itse tuunattua parit shortsit ja ois tarkotus tuunata vielä parit. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ensimmäisellä kerralla ne oli monta tuntia eikä tapahtunu mitään, toisesta kerrasta en muista yhtään että kauanko oli, kyllä ne varmaan joku kaks tuntia ainakin. Mutta siinä vaiheessa ne toiset farkut alko tosiaan haperoitua että ei pystyny pitämään yhtään kauempaa :)

      Poista
  3. tosi kivan näköset! vois itekki tehä itellee jotkuu ton tyyliset :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos! tee vaan, toi näpertäminen on ihan hauskaa :)

      Poista
  4. Tosi hyvin onnistunut tuunaus! Noi sopii sulle tosi hyvin :-)

    http://dancingonmyown-petra.blogspot.com/

    VastaaPoista