maanantai 12. maaliskuuta 2012

Sunshine



Tässäpä vähän lörpötystä viikonlopusta! (Arjesta kun ei paljoa ole kerrottavaa, ripsiä ja laiskottelua vaan..)

Perjantaina heräsin aamulla kun aurinko paisto oikein kirkkaana silmille, joten pomppasin sitten ylös ja totesin että nyt on kyllä mentävä löhöilemään aurinkotuoliin. Raahauduin sitten aamupaloineni partsille ja kerkesin olla siinä pari tuntia, jonka jälkeen piti mennä tekemään ripsiä.



tyhmä pörri oli kokoajan kiinni mun herkuissa :(



slushie, nomnom. Kaupan pakastejuttu ei kyllä päihitä oikeeta ostarislushieta mutta silti, nomnom.

Illan sitten vaan läskeilin ja latailin akkuja.


Lauantaina lähinkin sitten pikkusen viihteelle, ja ensimmäisen kerran tosi pitkään aikaan tuli juotua sen verran että se oli jo mun mielestä liikaa. Oltiin kyllä koko porukka ihan naamat joten se oli siitä puolesta ihan hauskaa :D Loppuilta on näin jälkeenpäin vähän sumeeta, mutta muistan että kun lähin baarista, niin joku mies pesi siivousmopilla palmua........ En tosiaan tiedä.


No minun tuurilla tietenkin, kun olin pitkästä aikaa juonu ihan liikaa, kahden tunnin päästä siitä kun pääsin nukkumaan, mun huoneen ovi lävähtää auki ja äiti huutaa pirteenä että "HUOMENTA!!!!! MUISTAT VARMAAN ETTÄ TÄNÄÄN MEILLE TULEE SUOMESTA NE VIERAAT! :)))))" Niin. Enpä tosiaan muistanut. Elämäni tähtihetkiä. Kaks tuntia unta, eeppinen pleaseputmeoutofmymisery-darra, iskän kaveri+sen arviolta 13-14 vee tytär+sen tyttären kaveri tulee muutaman tunnin päästä, ja huone tietenkin siisteydeltään samaa tasoa kun Tšernobyl ydinvoimaonnettomuuden jälkeen. Kyllä muuten hymyilytti.








Anyway, sain huoneen jopa siivottua ja pysyin hereillä siihen asti että vieraat tuli, jonka jälkeen sosiaalisuuden multihuipentumana ryömin takaisin nukkumaan...

Joo, sitten vielä yks juttu. Tänään päätin että hiukset on värjättävä, ja olin suunnitellu vaalentavani taas vähän lisää. Äiti oli sitten eri mieltä, ja heitti että jos sä haluat jotain muutosta niin värjää mielummin bruneksi. No sen enempää ajattelematta hain värin ja iskin sen päähän. Tuli jo itseasiassa siinä vaiheessa ikävä luonnonblondia joten saa nähdä kuinka kauan tää vaihe kestää :D


No ekan värin jälkeen tulos oli ihan okei, mutta hieman odotettua vaaleempi, ja vähän liian oranssihtava.


Kävin sitten hakemassa toisen värin, ja nyt tää on ihan sen värinen kun oli tarkotuskin.


Sitten piti tietenkin mennä hakemaan tukusta uudet pidennykset. Pyysin yhtä työntekijöistä ettimään mulle oikeenväriset, ja se vertaili hetken, ja valitsi sitten värin, ja sano vielä että tää sekottuu sun omaan ihan täydellisesti. Tiskillä se sano että "näitähän ei voi sitten vaihtaa eikä palauttaa" hieman epäilyttävällä äänensävyllä, mutta en sitten aatellu siitä sen enempää.


Tulin kotiin, klipsutin tukan päähän, ja tässä tulos:

Tässä on ammattilaisen näkemys oikeanvärisistä pidennyksistä. Hienot. Hienosti sulautuu mun omaan tukkaan. Täydellisesti.
Että joo, voihan vittu. Ilmeisesti mun on pakko värjätä noi, vaikka sillon ne menee kyllä ihan paskaan kuntoon. Mulla on perjantaina aika kampaajalle, ja se leikkaa toi klipsit silleen että ne sulautuu hyvin mun omiin. Se ei silti sitä väriä muuta, joten täytyy varmaan heilua lyhyellä tukalla niin kauan että saan ne oikeen värisiksi. Ärsytys asteikolla 1-10 on tällä hetkellä noin 11,37.

22 kommenttia:

  1. Ihana tää sun blogi, tulee aina niin hyvä fiilis tätä lukiessa :) Ja sainpahan vähän nauraakkin, sulla kun oli selkeesti täydellinen viikonloppu ;) ^^ Toivottavasti lähtee nyt menee vähä paremmaks kuitenki :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha voi kiitos :) Joo kaikki meni taas ihan nappiin! Enköhän mä saa elämänhaluni taas takaisin kun tukka on hyvässä kuosissa :D

      Poista
    2. Musta se näyttää hyvältä jo nyt ;) (ainakin kun itsekkin mietin tota bruneks muuntautumista, mut koska kesä tulee, ni tiiän et tulis liian ikävä tätä blondia tukkaa..) Ja ihan kivan pitunenki, ku miettii et vois olla paaaaljon lyhyempiki ;) mut onnea sen tukan kanssa :D tiiän kyl miltä tuntuu ku tukka ei näytä siltä ku pitäis ;) :D

      Poista
    3. Joo tää on yks niistä elämän hirveimmistä fiiliksistä :D tukka huonosti, kaikki huonosti.

      Poista
  2. moikka! :) tää sun blogi on aivan ihana :> mutta mun on pakko kysyy yhtä asiaa, ku asut Espanjassa, nii ootko asunu sitä enne Suomessa vai miten? :> ku mietin, et kui vanhana lähit Espanjaa jos oot asunu ensin Suomessa?
    Tää kiinnostaa mua sen takia, koska oon nyt menossa ammattikouluun ja oon perjaatteessa päättäny, että jos hyvällä tuurilla pääsen, nii lähtisin viimesenä vuonna viimeistään siihen työharjoitteluun (tai mikä lie) niin Espanjaan, nii minkälaista se matkustaminen oli? Oliko sun helppo niiku löytää mm. lentokentältä kaikki ne jutut yms mitä tarvii? :D joo tiiän, et voi kuulostaa hassulta tuo kysymys mut en oo koskaaan matkustanu ulkomaille, muuten kun laivalla ruotsii :D nii oon todella ilonen kun löysin sun blogin, kuka asuu Espanjassa :> ku mun piti sitäkin kysyy että minkälaista on asuu Espanjassa? Onko siellä halpaa (haha:D)?

    Anteeks jos tää on jotenkin sekavasti kysytty, mutta olis tositosi kiva tietää sun kokemuksista :>!

    <3 teaaslife.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Joo, siis enhän mä nyt oo ollu täällä kun puol vuotta putkeen! Kävin Espanjassa ala-asteen ekat neljä vuotta, jonka jälkeen muutettiin Suomeen, ja kävin siellä lopun peruskoulun ja lukion. Ollaan kuitenkin Suomessa asuessa käyty täällä aina kun on ollu vaan mahdollista, ja tää sama kämppä on ollu meillä jo vuosia.
      Mä oon matkustellut tosi paljon ihan pienestä pitäen, joten se ei oo koskaan ollu mulle sillä tavalla hankalaa. Mutta en mä usko että se on vaikeeta muutenkaan, varsinkin jos lentää suomalaisella lentoyhtiöllä, eli palvelua saa suomeksi. Lentokenttä on täynnä inffotiskejä, joten koskaan siellä ei varmasti tarvii olla ihan hukassa! :)
      Mä tykkään tosi paljon asua täällä! Ihmiset on kivoja ja avoimia, ilmasto on ihana ja tosiaan, on täällä halvempaa kun Suomessa!

      Poista
    2. joo tosi kiva tietää jonkun kokemuksista matkustamisesta, varsinkin kun asuu sellaisessa maassa mihin itse haluaisi matkustaa :> kiitos tositosi paljon tästä kommentista, tää helpotti jo mun huolia paljon :D hah.
      Tosi kiva et siellä ihmiset on kivoja ja ilmasto tollane ihanan kuuloinen :>! nyt tekee vielä enemmän matkustaa sinne :>!

      Poista
  3. Siellä on kyllä ihan hurjan ihanan näköstä.
    Ja noi hiukses on kivat nytkin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin on munkin mielestä, päihittää ainakin meidän entisen talon maisemat Suomessa, kun joka puolella oli oikeestaan vaan metsää.. :D

      Ja voi kiitos :)

      Poista
  4. No onpas harmillista,että sulla on nyt vääränväriset pidennykset.. :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin on vähän juu :/ mutta enköhän mä jotenkin saa nuo säädettyä oikeenvärisiks :)

      Poista
  5. mun klipsit on ainaki on kerran värjätty ja ne säily ihan hyvässä kunnossa sen jälkee, tee vaan useesti niille kunnon hoito nii ne pysyy hyvänä :>

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noku mä oon joutunu melkeen aina värjäämään mun klipsit koska oon tilannu vääränväriset netistä, ja sitten se mun tukka on joka kerta sellanen hamppunen takkupesä jo muutaman viikon päästä. Mutta ei oo oikeen vaihtoehtoja :(
      Mutta sun täytyy kampaajaopiskelijana nyt luetella mulle facebookissa että mitkä on sellasia oikeesti megasilottavia, megakosteuttavia megakiillottavia tököttejä joilla ne hiukset saa OIKEESTI pysymään kunnossa, koska mä en oo vielä löytäny mitään :D

      Poista
  6. Ahahhaha nauroin ääneen ku luin tätä ! :D Ja ihana ku siellä näyttää ihan kesäselle <3 Mutta voi ei noi hiukset :O Ootin ihan innoissani että värjäät vaaleet, mutta noiki näyttää kivalle :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo kyllä on vittu taas ollu viikonloppu :DD:D
      Joo en kyllä tiiä että oliko tää brune nyt ihan oikea ratkaisu mutta noooh, tukkaahan se vaan on! :D

      Poista
  7. noi hiuksethan on upeat :) ethä välttämättä tarvii pidennyksiä ku näyttää nii hyvälle jo ilmankin :D naamakuvaa kehiin!! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No voi kiitos :) En mä osaa yhtään elää ilman pidennyksiä, tuntuu että oon sillon ihan sellanen mitäänsanomaton hiirulainen :D Mutta kunhan saan ton koko pidennyssysteemin toimimaan niin sitten tulee naamakuvaa heti :)

      Poista
  8. voi raasu :D mut hei ei tuo peli oo vielä menetetty, ja hyvän väriset nuo on nytki! :D minultaki löytyy tsiljoonia ideoita noihin megasilottaviin kosteuttaviin ja plaa plaa :D p.s huomenna ripsikoulutus ;) :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Äkkiä kerrot minulle mitä tököttejä ostan ja miten niitä käytän! Onnistun AINA tuhoamaan mun pidennykset heti, joten pyrin tällä kertaa tekemään jotain eri tavalla :D
      uuuu jeejee! ;) mulle laitetaan ripset 30 päivä tätä kuuta, joten siitä parin-kolmen viikon päähän saat sitten varata mulle ajan huoltoon! :D

      Poista
  9. Mun on ihan pakko kommentoida tähän nyt et jos oot siis ostanut noi tukusta? nii kyllä luulis et ne on aitoa hiusta nii jos värjäät ne tummemmaks ni ne ei mee mikskään, ainakaan kampaamo väreillä, kaupan väreistä en tiiä koska niissä se hapete voi olla kuinka vahva tahansa, mutta kampaamo väreissä värjäillessä tummemmaks käytetään pientä hapetetta :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, mä oon joka kerta ennen tätä joutunut värjäämään pidennykset, eikä ne tosiaan siitä pilalle mene. Mutta värjääminen kuitenkin luonnollisesti aina kuluttaa vähän hiusta, ja pidennykset on jo valmiiksi niin käsiteltyjä, joten yritin nyt tällä kertaa välttää sitä, kun onnistun saamaan noi pidennykset muutenkin huonoon kuntoon niin nopeesti.
      Mutta hiuskriisi on tosiaan jo ratkaistu, päädyttiin tosiaan värjäämään minun hiukset eikä pidennykset :)

      Poista