tiistai 21. helmikuuta 2012

Where's The Bloody Knife Party?



Joo. Mun piti tosiaan tehä tää postaus tunteja sitten, mutta tuli sitten pari muuttujaa.

Facebook:
Emmi: MARSU, KNIFE PARTY ON CIRCUKSESSA 6.4.!! 

           MENNÄÄN SINNEKKI
Minä: ......
Minä: JOO!!!!
Emmi: TILATAAN LIPUT

Emmi: ÄKKIÄ. HETI.



Eli jooooo, taas mennään. Suunnitelmissa on juhlia Emmin synttäreitä astetta rankemmin, heti samantien kun saan töppöseni Suomen kamaralle. Ensin vuorossa on siis Example Nosturissa, ja yhden välipäivän jälkeen Knife party VIP-lipuilla Circuksessa! Voi hyvä luoja. Sen takia tosiaan vähän pitkitty tää postauksen kirjottaminen, kun eihän siltä hypettämiseltä nyt mitenkään ehtinyt. SAATTAA. TULLA. PIKKUSEN. HAUSKAA.


Ihana akka! Sen sijaan mulla on joku ultimate bitchface meneillään


Nojoo, kerään itteni, ja muihin juttuihin. Sain kivan haasteen täältä, kiitos siitä! :)

1. kiitä tunnustuksen antajaa linkittämällä hänen bloginsa postaukseen
2. kirjoita 7 faktaa itsestäsi
3. lahjoita tämä tunnustus 15 bloggaajalle


Epäolennainen pärstä viime kesältä


1. Kun olin pieni, matkustettiin paljon ympäri eurooppaa autolla. Kateltiin siskon kanssa aina ikkunasta ja kerättiin rakennuksia ja paikkoja meidän omiin "paratiiseihin". Suurimmat riidat tuli siitä, että kumpi kerkes varata jonkun hienon talon ensin.

2. Oon yhden 6 vuotiaan ja yhden puoltoista vuotiaan ihanan murun hyvin ylpeä täti.

3. Joka ilta kun olen lähdössä nukkumaan, käyn pussaamassa äitiä ja iskää poskille. Sama juttu myös kun saan rahaa/mulle ostetaan jotain.


4. Mun ensimmäisenä koulupäivänä aloin itkemään luokassa kun istumapaikat jaettiin. Opettaja oli jakanut paikat niin, että kaksoispulpetissa istui vierekkäin joko 2 tyttöä tai 2 poikaa. Kumpiakin oli kuitenkin pariton määrä, joten minä jouduin istumaan pojan vieressä. Ei se mitään, lopulta siitä tuli mun ensimmäinen poikaystävä.


5. Ala-asteella täällä Espanjassa mulla ja mun kavereilla oli tanssiryhmä ja pidettiin välkillä esityksiä. Minä tein koreografiat, joten suurin osa esityksistä oli sellasia että minä riehuin sydämeni kyllyydestä shakiran hittibiiseihin kiharaperuukki päässä, ja muut heilui taustalla...


6. Joka kerta kun kävelen yhden miehille tarkoitetun parturin ohi (eli melkein joka päivä), sitä yksin pitävä pulisonkimies vilkuttaa mulle ja mä vilkutan aina sille takaisin. Sillon kun muutin tänne, se vilkutti ja hymyili mulle joku päivä kun kävelin kouluun. Normaalisti en noteeraa randomeja vilkuttelevia espanjooleja mitenkään, mutta koska mulla oli sillon erityisen hyvä päivä, ja se näytti sympaattiselta, niin vilkutin takaisin. Siitä lähtien ollaan moikkailtu, vaikka ei olla ikinä vaihdettu sanaakaan.


7. Kun oon pitkällä auto/juna/bussimatkalla, haluan kuunnella musiikkia napit korvissa. Se on jostain syystä nimenomaan kulkuvälineissä ihan parasta. Mua oikeesti ärsyttää jos joku alkaa keskustelemaan mun kanssa, kun haluaisin vaan popitella rauhassa. :D Jos matkustan jonkun kaverin kanssa ja se kaivaa esiin kuulokkeensa, hallelujah alkaa soimaan mun päässä.


Haastan:

Emmi
Melissa
Miina
Iida
Sallamaari
Magdaleena


Tänään kävin ripsitöitten jälkeen pyörähtämässä nopeesti parissa kaupassa, ja nämä tarttui mukaan:


En oo koskaan suostunu ostamaan Escadan hajuvettä, koska kaikki pikkuteinit käyttää näitä. No eilen kun hain äitille juttuja kosmetiikkaliikkeestä, myyjä iski ton testerin mukaan. Totesin että toi on itseasiassa kesälle tosi hyvä, joten kävin sitten tänään noutamassa. Lotraan ton 30 millin pullon kyllä varmaan ennen kun kesä ees alkaa..

Toppi Shanalta, joka on ärsyttävästi vähän lyhyt. Ei haittaa.


Printtitoppi jonka selkäpuoli on koko matkalta tollasta narujuttua


Tennarit jotka on mulle kokoa liian isot, mutta koska oli viimeinen pari ja ihan samaa materiaalia kun mun TOUSsin luottosäkki, niiiin


Ja sitten vielä yhet pikku käsikorut joista oon erityisen iloinen! Muistatteko kun pari postausta sitten kuolasin näitä kalliita Nialayan rannekkeita?




No löysin Shanasta muutaman vähän samantyylisen, jeee!





Tältä erää ei muuta! P.S niitä postausehdotuksia hei

20 kommenttia:

  1. Oi ihanaa jee! Vähän hauskaa sada haaste pitkästä aikaa joltain :P

    Oon myös lievästi kade Knife Partystä ja Examplesta. Haluisin kans molempiin, mutta päätin etten oikeen kaikkialle voi mennä kun koulu ja työt verottaa vähän liikaa :(

    Onneks sentään Whiteouttiin on mentävä ;D Sitä ei enää viitti perua kun viimevuonnakin tuli peruttua.

    t.Sallamaari, oon koulussa tietokoneella ja en muista mun bloggerin tunnusta! Apuaaaa :DDDD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo mää oon kyllä niin intopinkeenä noista! :D Mutta nyyyh mää just haluisin whiteouttiin ihan hirveesti mutku jyväskylästä on niin kallista lähtee helsinkiin käymään koko ajan : (((

      Poista
    2. Ääshh.. No mäkin asun Tampereella mut ei se loppujenlopuks niin paljo maksa kun saa opiskelija-alet ja majotuksen kaverilta :) Mutta silti pitää vähän rajottaa kun itessään liput maksaa jne :D Whiteouttiin sit meen, mutta noi kaks ehkä kyllä saattaa nyt jäädä välistä. Just oli kuitenkin eric prydz ja LMFAO :D

      Poista
    3. No vitsi kun en oo enää opiskelija niin pelkät matkat maksaa päälle 100 euroa ja sitten siihen vielä liput ja ruuat ja mahdollisesti hotelli niin oivoi :D

      Poista
    4. Kallista huvia, mutta minkäs sille mahtaa. Välillä on pakko ;D

      Poista
  2. en tee tota sun haastettas ku mää oon tehny jo sen aikasemmin :D

    VastaaPoista
  3. ääää ! mulle iskee vaatekriisi jo nyt !! :D meen helsinkiin 3. pv illalla niin ootko sä suomessa sillon 3. vai 4. pv ? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No mäki suunnittelin jo toiselle keikalle vaatteet, mutta toiselle keikalle pitää vielä keksiä :D

      Kolmas päivä olis varmaan parempi, niin kerkeis vähän ees rauhottua ensin :D Mutku haluisin lentää air finlandilla, ja 3. päivä olis lento mutku se maksaa 209 euroa, mikä on paljon siihen nähden että viimekskin maksoin 80 euroa suuntaansa..... Että pitäis varmaan tonkia halvempi lento jostain. Porukoille en oo vielä ees vihjannu että mikä päivä haluisin lähteä, enkä myöskään ilmottanu että meen noille keikoille :D

      Poista
  4. Postausehdotus: lisää Espanjakuvia ja yleistä juttua espanjassa asumisesta :)

    VastaaPoista
  5. Ää kuolaan noita sun upeita käsikorujas! :O Ja tein muuten tuon haasteen :P

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hehhe kiitos, määkin tykkään näistä ihan hulluna, roikkuu nyt joka päivä mun kädessä! :D

      Poista
  6. Oii ! Sulla on ihana blogi :)) Ihastuin heti tähän blogin nimeen.
    http://partyfashionhair.blogspot.com/

    VastaaPoista
  7. Hieno blogi ja tyyli :) jatkan su blogin seuramista :)
    ♥:lla http://alesya91.blogspot.com/

    VastaaPoista