lauantai 4. helmikuuta 2012

We own the sky

First of all, Justicen lisäksi provinssiin tulee M83 joten oiii tulee maukasta!



Sitten joo, tästä viikosta. Taisin viime postauksessa sanoa että tän viikon ohjelmassa olis portfoliota, ripsiä, laiskottelua ja biitsiä. No muuten meni kyllä oikein, paitsi että rantaa oon ihaillu pelkästään mun parvekkeen ikkunan läpi, kun tuo kylmyysaalto tuli tännekin. Täällä se ei tosin onneksi tarkoita mitään 25 asteen pakkasia, vaan arviolta 10 asteen kelejä. Sillon kun tuulee niin sekin on ihan kamalaa!

Voisin nyt kertoa erittäin epämiellyttävän stoorin. Keskiviikkona olin tekemässä jälleen ripsiä kahdelle tytölle niitten hotellilla joka on tuolla ihan keskustan päässä, eli noin pari kilsaa meiltä. Joskus illalla 10 jälkeen lähdin kävelemään kotiin, enkä ees ajatellu että en oo koskaan kävelly noin myöhään yksin ilman koiraa täällä. Kävelin siinä sitten normaalisti rantakatua pitkin, ja käännyin meidän kodin lähellä sellaselle sivukadulle josta ei ikinä kulje kukaan muu. Siinä vaiheessa kuulin askeleet mun takana, ja kun vilkasin sivusilmällä, huomasin että mun takana kävelee marokkolainen mies jonka mä muistin nähneeni yhden patsaan luona keskustan päässä, se oli seurannu mua koko matkan. Kiristin sitten tahtia, ja niin kiristi sekin. Ennen tätä kerrostaloa on suojatie, joten mun oli pakko pysähtyä kun tuli autoja. Se mies juoksi mut kiinni, otti mun käsivarresta kiinni, ja alko kyselemään että kuka mä olen ja minne mä olen menossa. Esitin etten ymmärtäny espanjaa enkä englantia, riuhtasin sen käden irti, ylitin tien ja avasin avaimella meidän portin. Sain läimästyä sen portin just sen nenän eestä kiinni, ja se jäi huutamaan sinne toiselle puolelle. Luulin että tilanne oli jo ohi, joten menin sisälle, kävelin hissiin ja painoin kerrosnumeroa. Just kun sain painettua sitä, niin se mies juoksi sisälle, ja ryntäs pysäyttämään sen hissin. Se oli siis kiivennyt sen aidan yli ilmeisesti. Se jatko taas kyselemistä, ja sano että mun on lähdettävä sen mukaan. Pudistelin vaan päätäni ja painoin taas hissin nappulaa, ja se esti taas sen hissin lähtemisen, ja tunki siihen samaan hissiin, ja sano taas että nyt tuut mukaan. Siinä vaiheessa päätin että nyt on tehtävä jotain, joten tönäsin sitä koko voimallani niin että se horjahti ja kaatu. Sillä välin kun se nousi, mä hakkasin sitä hissin nappulaa henkeni edestä ja se hissi kerkes lähteä just ennen kun se kerkes pysäyttää sen, ja kuulin että se jäi karjumaan sinne alas. Mutta voi helvetti mä säikähdin, olin koko illan ihan paniikissa ja edelleenkin kun kirjotin tota niin tuli ihan kylmät väreet. Jälkeenpäin mietittynä tein tossa niin monta juttua väärin, ei olis pitäny missään nimessä mennä kotiin, vaan lähimpään kahvilaan, ilmottaa tiskillä että mua seurataan (se on täällä ihan normi käytäntö että baarin/kahvilan henkilökunta ajaa pois kaikki ahdistelijat jos niille menee sanomaan) ja soittaa sieltä joku hakemaan mut. Mutta en minä idioottina sitä siinä tilanteessa tajunnu kun olin niin paniikissa. Mutta joo, tulipahan opittua tuostakin että ei oo välttämätöntä heilua tuolla illalla yksin.

No se siitä, jatketaan iloisemmilla jutuilla. Eilen olin entisellä koululla lainaamassa naamaani, kun Satu piti sellasen yhden päivän meikkikoulutuksen muutamalle kosmetologiopiskelijalle. Tuli tosi nostalginen fiilis olla siellä meikkistudiossa, istua siinä tuolissa peilin edessä ja kuunnella kun Satu opettaa! Voivoi kun on ikävä koulua. Oli joka tapauksessa kiva päivä, mut meikattiin ja pidettiin pienet kuvaukset ja se oli siinä.

Kävin sitten ton jälkeen Lauran kanssa Miramarissa eli paikallisessa kauppakeskuksessa, lähinnä vaan juoksentelin Lauran perässä kun se teki viime hetken shoppailuja (tyhmä akka kun muuttaa Suomeen nyt, nyyyh) ja ite ostin vaan vähän kynsijuttuja, ja epähuomiossa yhdet korvakorut jonkatyylisiä en ees ikinä käytä.. No, nytpähän opettelen käyttämään.



Ainiin, ja kävin myös hakemassa poran kynsien tekemistä varten, tosin tää on vähän sellanen halpisversio, mikä on kyllä näin alkuun mulle ihan hyvä ettei veri lennä kynsinauhoista :D


Välihuomautus, tahtooooo:


Noihin ei oo kyllä varaa, mutta ens kesänä kerään toiseen käteen paljon erilaisia rannekkeita/punoskoruja mitä ne nyt ikinä onkaan. Hankin niitä eri paikoista joten niihin liittyy sitten aina kaikkia kivoja muistoja. Ainut ongelma on vaan se, että ne korut tulee riitelemään vähän muun asun kanssa jos lähtee vaikka ulos joku bilemekko päällä mutta noo...


Tänään päätin sitten poistaa vanhat kynnet ja tehdä uudet, mikä olikin aika operaatio. Ensin tein lähes valmiiksi sellaset kynnet joissa jokanen oli erilainen, monta eri pinkkiä sävyä, erivärisiä glittereitä ja kynsikoristeita ja timantteja ja vaikka mitä. Sitten kesken kaiken heräsin ja mietin että mitä helvettiä oon tekemässä (ne oli siis todellakin ihan liian överit mulle) ja mulla meni noin tunti niitten härveleitten eliminointiin. Sitten alotin alusta, ja tein vaaleenpunaset kynnet glitteriranskiksilla. No mä onnistuin pilaamaan ne kun en jaksanu oottaa tarpeeks kauan että ne kuivuis, joten jouduin putsaamaan nekin pois. Lopulta sitten tein vaan ihan yksväriset kynnet fuksiapinkillä lakalla. Tää väri on niin voimakas että nää on mulle ihan tarpeeks tälläsinään, tai ehkä mä näperrän näihin huomenna vielä jotain.



Loppuilta kuluukin sitten M83 popittelun lisäksi näissä merkeissä:


Tajusin äsken etten oo vieläkään poistanu Suomireissun kuvia kamerasta, joten jätän tähän loppuun vaan tän :

Olipa hieman sekava postaus, olkaa hyvä ja anteeksi :D

12 kommenttia:

  1. Hyi kauhee toi tyyppi joka sua seuras ! Onneks pääsit siltä pakoon. Söpöt kynnet :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No oli joo, olinkin kyllä tosiaan ihan paniikissa :D ja kiitos :)

      Poista
  2. hyi että, onneks ei tapahtunu mitään !! :( <3

    VastaaPoista
  3. Hyi kauhee mikä tilanne. Olisin kyllä ollu nii paniikissa kun olla ja voi tollasessa tilanteessa, että ihme että pystyit niinkin hyvin lopulta toimimaan että pääsit karkuun siltä. Ps. oot kaunis<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo niin olin mäkin ihan totaalisen paniikissa, mutta siinä vaiheessa mulle tuli joku hullu adrenaliininpurkaus ja kykenin tönäsemään sitä jätkää paljon kovempaa kun itekkään kuvittelin :D Ps. kiitos <3

      Poista
  4. Heipsan:)

    Ihana blogi sulla ♥ Toi banneri on kyl niin ihana!

    http://www.josku-neverstopdreaming.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos <3 mä en oo ite vielä päättäny mielipidettäni ton bannerin suhteen, halusin vaan kokeilla jotain uutta! mutta tosi kiva jos tykkäät :)

      Poista
  5. ihana tää blogi, oot kaunis ! liityin lukijaks :)

    VastaaPoista
  6. miks et enää päivitä-.-

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. miksi kommentoit näin vanhaan postaukseen? Oon kirjottanu tän jälkeen 9 uutta tekstiä, eilenkin päivitin :) Taitaa olla siellä päässä joku vika jos ne postaukset ei näy sulle!

      Poista