sunnuntai 26. helmikuuta 2012

So keep it moving sweetheart



No mä petin mun lupauksen eilen ja lähin ulos. Puolustukseksi täytyy kuitenkin sanoa että mähän oon tosiaan ollu kotona niin monta viikonloppua että en edes muista,  ja sitä aiemmin oon normaalisti ollu melkeinpä joka viikonloppu edes toisena päivänä ulkona, joten pieni hairahdus on ihan ymmärrettävää! :D





Kun mulla ei muuten oo muutaman tyhmän webbinaaman lisäksi mitään kuvamateriaalia tähän postaukseen, niin aattelin nyt vähän valottaa teille että minkänäkösissä paikoissa mä täällä viikonloppuisin huitelen. Kameraa ei pysty mitenkään pitämään mukana, joten ilkeästi pöllin netistä kuvia että saisitte ees vähän ideaa!

Jotenka siiiis, lähdin näyttämään Mialle, Kirsille ja kumppaneille vähän funkan yöelämää! 11 aikaan raidailin taksilla tytskejen hotellille Las Palmerakseen (maailman epäreiluin paikka asua. Keskustassa, rannassa, ja vastapäätä kaikkia baareja. Kateus.) ja 8 hengen poppoolla siemailtiin siinä hieman ja laitettiin ittemme valmiiksi.

Tää kuva on otettu tosiaan about Foreplayn pihasta.

Tarkoitus oli mennä aluks Smileen ottamaan shotteja, ja ajettiin jo sinne kahella taksilla (täällä kun ei tosiaan ole tilatakseja..) mutta koska oltiin niin myöhään liikenteessä, koko paikka oli jo kiinni. Kysyin sitten taksikuskilta että voidaanko pysähtyä johonkin puhumaan toisessa taksissa olevien kanssa, mihin se totes että "ei tähän mihinkään oikeen saa autoa, puhu tohon" ja törkkäs mulle sellasen radiopuhelimen jolla olin yhteydesssä toisen taksin kuljettajaan ja matkustajiin huutelemalla vuorotellen suomea ja espanjaa, ja neuvoteltiin että mihin mentiin :D Mulla oli ihan joku matkaopasfiilis.

Ah, ihana, valoisa, siisti ja kotoisa Smile. Ja parhaimmat drinkit ikinä!

No rintsikkabaariin me sitten päädyttiin, ja kun oltiin kumottu kiitettävä määrä omenashotteja, kipitettiin viereiseen minun kantapaikaksi muodostuneeseen vanhaan kunnon Heavens Gateen.

Okei, foreplaystä ei tosiaankaan löytyny mitään järkeviä kuvia, vaan lähinnä hirveesti paljaita tissejä baaritiskillä... Kertoo siis jotain paikan tyylikkyydestä. Mutta kattokaa, hieno katto!

Tässä näkyy vaan parit rintsikat, mutta tosiaan koko ton tiskin katto on ihan täynnä niitä. Eli siis joo, toi on tollanen brittituristejen mauton kännäysbaari ja samalla hyvä alottelupaikka!

Heavenssissa käytiin vaan välillä nopeesti savukkeella, kumoamassa ilmasia shotteja ja avustamassa Usamaa ja poikia vodkapullon tyhjentämisessä (idiootit ostivat sitten baarista koko pullon..), mutta muuten tanssittiin oikeesti ihan koko ajan. Puoli 7 aikaan piti sitten paeta kotiin, koska ensimmäistä kertaa täällä alko ihan armoton draama siinä pihalla. Just kun aiemmin olin kehuskellu tytöille ettei täällä koskaan tuu mitään idioottimaisia pilkunjälkeisiä nakkikioskinasteluja ja tunteidenpurkauksia... Täällä se oli jotenkin vielä koomisempaa, kun kaikki huutaa toistensa päälle 4 eri kielellä :D Voi hyvää päivää.

Heavenssissa meno on ihan yhtä sekava ja sumea kun tää kuvakin. Eli siis jumputusmusiikki aivan helvetillisen kovalla, ja ihan järjetön tungos. Koko paikka on pelkkää tanssilattiaa baaritiskiä lukuunottamatta. Täällä ei istuta.

Ja muuten, mulla (ja loppuillasta kaikilla muillakin) oli vaihteeksi tennarit jalassa baarissa! Ja ihan oikeasti, mun mielestä toppi, farkut ja tennarit on paljon paljon parempi baarilookki kun tää yleinen rotantappokorkkarit ja pissismekko joka on niin lyhyt että salakavalasti hivuttautuu tanssiessa ylöspäin jollei sitä kokojan ole kiskomassa. Toisaalta on kiva välillä näyttää hienommalta, mutta sillon kun lähtee ulos minun tyylillä (eli siis juomaan kunnolla, ja tanssimaan ja hyppimään tauotta), niin mekko ja korkkarit on kyllä varsin epäkäytännöllinen varustus. Mun jalat ja perse on oikeesti tällä hetkellä kipeät siitä eilisestä tanssimisen määrästä! Korkkareissa ja mekossa se tanssiminenkin on vaan sellasta heilumista puolelta toiselle. Saarijärvelläkin olin yleensä baarissa niittitennareissa ja bändipaidassa tms, koska siellä nyt porukka muutenkin pukeutuu niinkun pukeutuu, ja mitä rennompi fiilis, niin sitä hauskempaa! Joo, se siitä lätinästä. Mutta niin, tennarit kunniaan.



Heräsin tosiaan tossa 5 aikaan illalla ja aamulla pitäis olla töissä maskeeraamassa teatterinäyttelijöitä... Varmaan tosi hyvin nukuttaa ens yönä.

10 kommenttia:

  1. uii oot ihan törkeän kaunis ! <3 ootko värjänny hiuksia ku ne näyttää niin vaaleilta :O ?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitti mussu! <3
      Emmä koko tukkaa oo, siellä on vaan nyt vähän enemmän vaaleeta! Plus oli kovin valoisaa, siitä varmaan johtuu :D

      Poista
    2. aaaa näyttää ihan hullun kivalle ! värjää blondiks hiukset ? :D tai semmoset ihan hiekan vaaleet

      Poista
    3. Noku oon just miettiny kahta eri vaihtoehtoa, joko niin tummat tai ehkä ihan minimaalisesti tummemmatkin kun siinä knifepartypostauksen tupakkakuvassa mikä on viime kesältä, tai sitten just ihan blondit! en oo vielä yhtään osannu päättää, joka päivä eri mielipide :D

      Poista
  2. oot aivan tajuttoman kaunis !:)

    lauantaimurhetytto.blogspot.com

    VastaaPoista
  3. oi vitsi sulla on upee blogi! tosi mielenkiintone :) kauan sä oot asunu Espanjassa?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi kiiitos, kiva että tykkäät :) oon asunu nyt yhteen putkeen puol vuotta, mutta oon käyny tällä samalla paikkakunnalla myös ala-astetta 4 vuotta, ja sen jälkeen lomaillu täällä aina kun on ollu mahdollista!

      Poista
  4. Moi! Löysin vasta äsken blogisi, enkä noista viimeisistä postauksistasi saanut selville, että mitä siis teet elääksesi siellä? Pääsitkö maskeerajan/meikkaajan hommiin käsiksi? Itse oon ollut työharjoittelussa/lomalla Espanjassa ja mietin kanssa muuttoa sinne, jos vain töitä löytyy. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä en ole virallisesti töissä, mutta teen ripsenpidennyksiä, ja sitten satunnaisia maskeeraajan keikkoja joihin mut värvätään yleensä entisen koulun kautta. Ne on ollu lähinnä messujuttuja, ja nyt tällä hetkellä maskeeraan yhtä näytelmää.
      Töitä täällä saa vähän hankalasti nyt kun espanjan talous on niin huono ettei paikallisillekaan meinaa riittää hommia, mutta jos vaan hallitset kieliä hyvin niin se on ainakin näillä turistialueilla todella hyvä juttu töihinpääsemisen kannalta, kun noi espanjalaiset ei tunnetusti itse oo kovin kielimiehiä! :)

      Poista