lauantai 18. helmikuuta 2012

Dream City



Eilen päätin ahtautua oman makuuhuoneeni säälittävän kokoiselle ranskalaiselle parvekkeelle syömään aamupalaa. Mikäs siinä istuskellessa, vaikka fiilis olikin melkein yhtä tilava kun lentokoneessa ruoka-aikaan.

Kiva muoviverkkokin vielä, ettei meidän rotan kokonen koira hyppää alas



Oli muutenkin vähän outo päivä, koska piti väkisin olla monta tuntia evakossa kotoa. Todettiin nimittäin tossa alkuviikosta että meidän Nachoreppanalla on kirppuja. Se sitten heti pestiin sellasella kirppushampoolla ja laitettiin siihen joku lääke. Sen lääkkeen olis pitäny pitää kirput poissa 4 viikkoa (se siis pitäis antaa säännöllisesti 4 viikon välein), mutta kirput ei hävinny. Ne olikin sitten jotain hankalempia kirppuja jotka vaan käy puremassa koiraa mutta ei elä siinä, vaan oleskelee muualla kämpässä.

Siiiiispä ostettiin sellaset ihmeelliset myrkkypommit mitkä räjäytettiin meidän kämpässä että kaikki ällöt öttimönkiäiset varmasti kuolee. Niissä oli tosi tarkat säännöt että kaikki ruokatarvikkeet ja kosmetiikka piti poistaa kämpästä, kaikki sähkölaitteet lukuunottaen jääkaappi kiinni, kaappien ovet piti jättää auki, laukasta ne pommit, poistuttava välittömästi asunnosta, ja palattava aikaisintaan 4 tunnin päästä, jonka jälkeen piti käydä avaamassa ikkunat ja jättää kämppä tuulettumaan vielä tunniksi.

Räjäytettiin pommit sitten aamupäivästä (ok isi räjäytti, mami oli jo joogatunnilla ja minä ja napsukka odotettiin ulkona) ja käveltiin iskän kanssa syömään tapaksia rantakahvilaan. Sitten joku isukin kaveri soitti sille, ja se lähti istumaan kaljalle sen kanssa. Tungin sitten koiran iskän mukaan ja lähin kävelylle. No hupsista vaan, löysin itteni keskustasta. Siihen tyssäskin sitten mun lenkkeily, koska olihan mun ihan pakko käydä tsekkaamassa mun lempikaupan Bershkan spring/2012 mallisto!


Ja tykkäsin kyllä tosi paljon! Yritin tonkia nettisivuilta joitain niitä juttuja joihin ihastuin, mutta koska toi nettikauppa on ihan kökkö, siellä ei oo koskaan niitä hienoimpia. Tässä kuitenkin vähän ideaa:



Oli käytetty paljon mustaa nahkaa, kiiltäviä juttuja, ohuita läpinäkyviä lirukankaita ja nudevärejä, ja ihan mun vaatekaappiin sopivalta näytti. Tykkäsin myös erityisesti kaikista asusteista ja koruista mitä oli tarjolla, mutta niistä ei varsinkaan löytyny järkeviä kuvia.


Innostuin äsken sitten keräilemään kuviksi muitakin juttuja minkätyylisiä oon kuolaillut.


No näitähän on jo viime kesästä lähtien näkyny joka puolella. Mutta harmikseni minun kaapissani ei (vielä). Kaikista ihanimmat ois ehkäpä jotkut tollaset överikulutetut, överiniitatut överipinkit. Siksi nimittäin, kun tykkään pitää niin paljon ihan normaaleita mustia paitoja, niin kesällä tois vähän pirteyttä. No ehkä kuitenkin jos nyt pitäis valita niin ottaisin noi mustat, koska olen tylsä.



Ja joo, Wildfox ei koskaan petä. Sääli että oon niin köyhä (/pihi sillon kun olis varaa johonkin) että mulla ei oo varaa kyseisen merkin ihanuuksiin ikinä. Mutta joku tollanen megaohut pitkä löysä haalean värinen neule on silti pakko edes jostain metsästää.

Oon ruvennut muuten kuolaamaan tollasta pinkihtävää/lihahtavaa tukkaa aivan hullua. Mä en todellakaan osaa elää sellasen kanssa itse, mikä on ihan perseestä, mutta minä sanon ja käsken että jos jollekkin tollanen väri käy niin jumalauta heti värjäätte! Tätä lehtikuvaa hetken tuijottaneena totesin että hienompaa kun tollanen vaaleanpunainen hattaratukka ei ole olemassa:


Aivan perfecto.

Ja vielä muutama foxin peruspaita, jotka nekin kovasti haluais kömpiä mun vaatekaappiin:


Se siitä kuolaamisesta. Sitten alkoholin ystävät hoi!


Saako tätä kyseistä ihanuutta, eli Sourzin kirsikkalikööriä Suomesta? Sitä Sourz Appleahan ainakin on! Koska jos ei saa, niin joudun lastaamaan huhtikuussa matkalaukkuni täyteen näitä pulloja.

Toi on ihan älyttömän hyvää joko shotteina/ pidennettynä spriten/kivennäisveden kanssa (ne ketkä on sitä omppuversiota maistanu niin tietää, mutta nimestä päätellenkin toikin on siis kirpeetä eikä vaan sellasta ällömakeeta), mutta ihan paras drinksu on tämä:


noita vaan keskenään oman maun mukaan!

Jos tykkäätte viskikolasta, niin kokeilkaa. Ja vaikka inhoaisitte viskikolaa, niin kokeilkaa silti. Oikeasti. Cherry coke + Jack Daniels on ihan klassikkoyhdistelmä, mutta koska kovien etsintöjen jälkeen totesin ettei kirsikkakokista löydy kyllä mistään, niin sain sitten idean tosta kirsikkalikööristä. Ihan parasta.

Tota mä tässä tälläkin hetkellä lipittelen koska Saija ja kumppanit on meillä, me otetaan muutama drinksu, katotaan joku tyhmä leffa ja istuskellaan vaan. Yritän nimittäin pysyä mahdollisimman paljon pois baarista huhtikuuhun asti, koska sillon räjähtääää.

Onko muuten hullua, että hypetän nyt jo kesää? Provinssiin on nyt M83:n ja Justicen lisäksi tulossa Rise Against, Snow Patrol ja Example, joten uiuiuiuui!

14 kommenttia:

  1. aivan ihanan näköinen aamupala, niin pirtsakka ja värikäs! :)

    VastaaPoista
  2. eihän tätä voi olla ku seuraamatta , täydellinen blogi ja nimi ihan huippu ! Uus suosikki blogi löytynyt [x]:> http://my-run-away.blogspot.com/ tuu kurkkaamaan :>

    VastaaPoista
  3. marsu älä huoli, mää oon päättänyt että värjään viimestään parin kuukauden päästä pinkin tukan takas ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. IHANAAAAA MIINA, hyvähyvähyvä! :D Mutta sun pitää värjätä tollanen ihan vaaleavaalea pinkki, koska minä käsken. Voin sitten kuolata ja hypistellä sun tukkaa aina.

      Poista
  4. iteki oon kelaillu pastillin vaaleenpunasta tukkaa tosissani jo hetke :DD tai sit vaan latvoja, tosin sillon pitäis sit muuten värjää blondiks ettääääss. Niin ja peeäs, noi mustat ja pinki shortsit on muute munki musthave-listalla ollu jo varmaa vuode! ens kesäks pakko saada törkeen hienoi shortseja vaan, paras vaatekappale <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. vitsi miks mun pitää olla näin nysverö etten uskalla värjätä :D mulla kävi mielessä sellanenkin jo, että turmelisin mun tukan aivan täysin vaalentamalla sen ihan valkoseks, ja käyttämällä siihen päälle vielä niin reippaasti tummanviolettia hopeashampoota että niihin jäis sellanen ihan kevyt lilahtava sävy. Mutta koska kaikki sanoo että mulle käy tämmönen lämpösempi blondi paljon paremmin niin asdfkjvgnfd :D

      Poista
  5. http://carpediemabovo.blogspot.com/2012/02/7-faktaa-minusta.html

    Laitoin sulle tunnustuksen blogiin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos, täytyypä tehdä tuo vaikka tänään! :)

      Poista
  6. mun on vaan pakko värjätä pinkiks kun mulle ei sovi noin vaalee :<<

    VastaaPoista
  7. Tosi inspiroivia vaatteita, samat kelpais omaankin kaappiin noist kollaaseista! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin kelpais mullekkin, harmi vaan että oon aina niin köyhä että taitaa jäädä mulla vaan kuolaamisen tasolle :D

      Poista