perjantai 10. helmikuuta 2012

The city is my church, It wraps me in the sparkling twilight

edit: Ainiin, kuten varmaan huomasitte niin vaihdoin banneria vähän! Eli siis toisinsanoen nappasin randomisti muutamia kuvia mitä oon tänne blogiin laittanu, ja kasasin niistä tollasen möhkäleen. En oo vielä ihan varma että jääkö tuo, en oo päättäny että tykkäänkö siitä vai en. Mutta mielipiteitä saa heittää!




No heii. Tää viikko on ollu ihan hullua ympäriinsäjuoksentelua, koska Nina tuli takaisin, Laura muutti tänään Suomeen, ja ollaan Satun kanssa suunniteltu sellasta messujuttua jonne lähen mukaan ens tiistaina. Eniten kuitenkin harmia tällä viikolla on aiheuttanut tuo alla oleva meikkipakki, vaikka näyttääkin kovin harmittomalta.


Ei saa itseasiassa syyttää itse pakkia, vaan lähinnä sitä baaria jossa oltiin Ninan kanssa halloweenina töissä tekemässä kasvomaalauksia. Meidän piti mennä sinne töihin vielä toisenakin päivänä, mutta koska mä tulin kipeäksi, niin ei sitten mentykään. Ninan piti käydä hakemassa se pakki, mutta se unohtui, ja kun Nina tuli nyt takas tänne niin se kerto että pakki on edelleen siellä. Soitin sinne samantien, ja mulle sanottiin että voidaan kahden jälkeen tulla hakemaan. Mentiin sinne, ja työntekijät ei ollu tietosia mistään pakista. Meille sanottiin että tulkaa takas viideltä. Mentiin. Pakki oli vieläkin hukassa. Sanottiin että pakki on paikalla seitsemältä. Mentiin seitsemältä ja meille selitettiin että pakki on lukkojen takana ja avaimen hallitsija ei ole nyt töissä, mutta keskiviikkona viiden jälkeen on. Mentiin eilen viiden jälkeen. Meille sanottiin että teidän olisi pitänyt tulla tiistaina, ja ehdotettiin tulemaan tunnin päästä takaisin. Ärähdin tiskillä olevalle naiselle ja sanoin että en ravaa täällä enää kertaakaan turhaan, annoin puhelinnumeroni ja sanoin että soittaa sitten kun se pakki on konkreettisesti siellä.

Maanantaina viiden ja seitsemän välillä kun pyörittiin Ninan kanssa keskustassa, ostin muuten nämä:

Eli kuorintavoide ja aussien shampoo, koska se oli alennuksessa ja makso noin 3 euroa!

No tänään sieltä sitten soitettiin, ja paikan omistaja haukku mut pystyyn siitä että se pakki on ollu siellä niin kauan. Oli hieman vittumaista kuunnella sitä avautumista kun ei ollut mistään kohti minun vika, mä luulin että se pakki oli koululla. No, sitten se sano että se pitäis tulla hakemaan nyt samantien. Se paikka on tosi kaukana joten sinne ei voi kävellä. Pyydän iskää viemään, mutta se on juonut kaljaa joten ei voi lähteä. Äiti on jossain perkeleen joogassa. Soitan Ninalle että menee hakemaan sen pakin, mutta se on kipeenä. Ei ole käteistä taksiin ja iskä on jo karannut jonnekkin. Joudun soittamaan sinne baariin että en pääse vielä, ja saan taas lisää paskaa niskaan. Vihdoin sitten äiti tulee kotiin, heittää mut sinne, ja tiskillä on onneks sellanen höpsörento nuori jätkä eikä se omistaja, joten saan pakin ilman että pitää kuunnella mitään valituksia. Mutta joo, helvetinmoista säätöä muutaman tekoveren sun muun takia.

Eilen menin vikaa kertaa hengailemaan Lauran kämpille, ja se laitto mulle viestin että "ota iso laukku, mulla on muutama shampoopullon loppu mitä en saa mahtumaan matkalaukkuun". Lauralla on mielenkiintoinen käsitys muutamasta shampoopullosta. No, en valita. Tälläsen määrän tavaraa se tunki mun mukaan:

Tossa oli siis vaan litkut. Niitten lisäksi oli vielä nämä:




Että joo. Laura on ihana. Anteeksi vaan, en jaksanu mitenkään kuvata kaikkia kamoja yksitellen, mutta tässä on kuitenkin jotain lemppareita:

En ymmärtäny kuvata noita vaateita ilman noita muita kamoja päällä joten hienosti näkyy, mutta valkonen neule, tuubitoppihaalari ja ohuet löröhousut, ja sitten pari huivia
glitteri/nahkalaukku johon rakastuin ihan täysin


clairessin supersöpö ja superhyvänhajunen käsivoide

Iso nahkalaukku

pidennyksille täydellinen hoitolitku ja aaaaivan ihanan hajunen suklaasuihkuvaahto

parit arskat

persikkapinkki lakka ja minihippupurkkeja

ja ah, koruja!
Joukossa oli yks tällänen sormus, joka oli tosi kivan mallinen, koska tykkään tollasista isoista möhkälesormuksista, mutta väriltään ja printiltään ei yhtään mun tyylinen. Näin just muutama päivä sitten yhellä sivustolla aivan ihanan glitterisormuksen (jos ette oo sattunut huomaamaan, niin mulla on tosiaan meneillään joku glitterivaihe)


joteeeeen tuumasta toimeen, ja tässä on tulos:


Nyt toi on kivan persoonallinen, ja tuo kivasti näyttävyyttä mun muuten niin tylsään tyyliin. Muokkasin vähän myös tota pinkkiä sormusta, sen kivi oli aiemmin ruskea. Yhtäläisyys mun tämänhetkiseen kynsien väriin on aivan täysin sattumaa, eikun.

Muuten, oon vähän suunnitellu että jos lentäisin Suomeen 3. huhtikuuta, niin voisin mennä neljäs päivä kattomaan vähän Examplea Nosturiin! Varsinkin kun Emmi on menossa sinne viettämään 18-vee synttäreitään! :)

14 kommenttia:

  1. Voi itku, ompas vittumaista porukkaa siellä baarissa :O Oisin varmaan tappanu jonkun tuossa vaiheessa... :D

    Ja totta helvetissä tuut, ja lähet vaikka samaan aikaan Jkl ku minä, vaikka sunnuntaina :>
    Jeeeee oon niin innoissani ! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No älä! Mulla meni kyllä niin totaalisesti hermot, mutta onneks pakki on nyt turvallisesti huostassa mulla, vihdoin :D

      Joo niinpä :o Voi hitsit, kyllä tää nyt alkaa olla aika selkee suunnitelma! <3

      Poista
  2. Vastaukset
    1. Joo tuntu ihan lottovoitolta kun Laura tumppas noi mun syliin :D

      Poista
  3. ihana toi sun banneri! kelpais muuten omaanki meikkipakkiin noi joe blascon meikit:D

    http://diamondsandlollipops.blogspot.com/

    VastaaPoista
  4. Chroma riche on täydellinen tuote ;)Ja kannattaa EHDOTTOMASTI kokeilla myös sarjaan kuuluvaa chroma riche maskia! Ihan_TAJUTONTA_ miten eron hiuksen laadussa huomaa heti...:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep, tuo on mun hamppupidennyksien pelastus :D Hei kiitos paljon vinkistä, täytyypä joku päivä käydä hakemassa tukusta :)

      Poista
  5. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  6. Sul on ihana tyyli ja osaat meikata tosi upeesti! :)
    http://lifeasweeeeknowit.blogspot.com/

    VastaaPoista
  7. oon ettiny just tota mustaa nahkalaukkua pienen ikuisuuden,onhan toi se zaran?:D ootko kenties myymässä tota, nimittäin jos oot niin täällä ois yks ostajaehdokas!!!;)love your blog!<3 -S

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo Zaran on :) Ja en oo valitettavasti ainakaan hetkeen luopumassa, sen verran ihana (ja tilava) toi on :D
      Ja kiva että tykkäät! <3

      Poista