torstai 12. tammikuuta 2012

Vamos a ver quien se va a quemar

Tätä aurinkoa tuli jo ikävä

Olin mun Suomenreissun vikat päivät Helsingissä moikkailemassa sielläpäin asustelevia kavereita, ja mun lento takas Espanjaan lähti 6:30 tiistaiaamuna, eli jouduin lähtemään kentälle jo siinä aamuyöstä. Päätin sitten olla nukkumatta ollenkaan ennen lentämistä, koska yleensä nukun tosi hyvin koneessa. Huono idea.

Ensimmäistä kertaa elämässäni jouduin hätäuloskäynnin kohdalle käytäväpaikalle sellaseen ihmeelliseen koloon jossa oli niin ahdasta, että jouduin vääntelemään mun jalat pois tieltä aina kun joku kulki käytävällä, enkä kehdannut edes laskea selkänojaa yhtään alaspäin kun mun takana oleva mies valitti jo valmiiksi ettei mahtunut olemaan siellä. Sillä kohdalla kaikki ne about 5 penkkirivistöä oli ihan hirveän ahtaita ja yäk. Kaiken lisäksi mun vieressä istui mummeli joka levittäytyi puoliksi minun alueelle. Ei hirveesti naurattanu sillä lennolla.

Kyllä mä siinä hetkellisesti kuitekin piristyin siinä vaiheessa kun pääsin pois koneesta, sain matkalaukun, ja näin porukat ja Nachon kentällä. Kotona kyllä sitten simahdin heti ja nukuin 12:00- seuraavan päivän 14:00 asti.. Vissiin väsytti.

Nää pari päivää tässä oon vaan suoraan sanottuna nukkunut, läskeillyt mamin ruuilla ja nauttinut kotona olemisesta. En oo ees purkanu mun matkalaukkua vielä..

Mutta Suomessa oli tosiaan aivan ihanaa, asustelin Melissan (trashcanxdiaries.blogspot.com) luona muutamaa yökyläilyä ja Helsinkiä lukuunottamatta, tein vähän ripsiä, juhlin, ja ihan vaan yksinkertaisesti nautin kaikkien ihanuuksien seurasta. Sen enempää kerrottavaa mulla ei siitä sitten ookkaan, enkä kuviakaan ymmärtänyt ottaa paitsi sillon uuveena, mutta nehän te oottekin jo nähny :)

Nojoo, tänään poistuin sitten vihdoin omasta huoneestani, ja kävin pikaisesti alennusmyynneissä kahmimassa itselleni nämä:

Adidaksen tossut ja velourhuppari

Mustat peruskiilat

Okei näitä en ees tarvii mutta kun oon unelmoinu näistä jo niin pitkään :D

Räpsyttimiä (koska riehuin mun ripsenpidennykset pois pestessä kännissä meikkejä..pointsit mulle), kynsikoristeita, kynsilakka ja kynsihippuja

Ja koska Julia muuttaa sunnuntaina takas Suomeen, me lähetään tänään Barrakaan kattomaan vähän kellaribändejä ja riehumaan vikaa kertaa!

Eli nyt siis laittautumista, tätä:




-- ja tätä repeatilla:

2 kommenttia:

  1. Ihana marsutin. ripset on ihanat ja oon kateudesta vihree tuosta auringonpaisteesta. onneks täällä tulee räntäloskapaskaa taivaan täydeltä toista päivää! <3

    VastaaPoista
  2. hyvä että räpsyt kelpaa :) Voi yäk sitä keliä siellä! Muuttakaa kaikki murut tänne, niin minun ei tarvii ikävöidä teitä ja teijän ei tarvii tarpoa siellä räntäloskapaskassa!

    VastaaPoista