keskiviikko 25. tammikuuta 2012

Turn it down



Jees, oon tällä viikolla kirjotellu CV:tä ja tehny portfoliota sun sellasta, koska yksi asia johti toiseen ja lopputulos on se että tuunkin Suomeen jo huhtikuussa! Sehän tarkottaa käytännössä sitä että varmaan jotain töitä täytyis Suomessa alkaa tekemään, ainakin se pari kuukautta siihen asti että muillakin alkaa kesäloma. Tavallaan inhottaa mennä Suomeen jo sillon, koska on kylmää ja yäk, mutta toisaalta se on kyllä ihan älyttömän kivaa päästä olemaan kaikkien kavereitten kanssa! Syksyllä tuun ilmeisesti sitten takaisin Espanjaan, tai en mä tiedä, en halua aatella niin pitkälle.

Noitten järjestelyitten lisäksi oonkin sitten vaan nauttinu auringosta, koska löysin vahingossa lenkillä ihan täydellisen auringonotto/-pakopaikan, jonne oon karannu nyt muutamana päivänä heti herättyäni. Mp, vesipullo, aski tupakkaa, lehtiö ja kynä mukana viihdyn siellä lähes koko päivän. Oon piirrelly luonnoksia mun seuraavasta tatuoinnista, ja mulla alkaa olla aika selkeät suunnitelmat sen suhteen!



Ja joo, tämmöset räpylät tein ittelleni tossa joku päivä. Pidän yleensä vaan pelkkiä nudeja, joten nää on mun mittakaavalla nyt tosi överit! Tuijottelen näitä koko ajan ihan häiriintyneenä kun en oo tottunu että kynsissä on mitään räpellyksiä.

Koska sen järkevämpää en ookkaan sitten duunaillu, niin loppu tän postauksen sisällöstä koostuu minun ja ystäväni Jackin merkityksettömistä kuvista.











Ja koska nyt on pikkulauantai, niin kipitän Lauran kanssa Old Towniin yhdille. Harmi että siellä drinkit on ylihintaisia sokerilitkuja. Annan sen anteeksi, Vin Diesel on siellä töissä.

10 kommenttia:

  1. alkuperänen tosta biisusta on mun ultimate fav♥

    VastaaPoista
  2. hahah "ystäväni Jack", olin jo ihan silleen UUUU sulla on joku mies siellä mutta haaaaaaa... :DDD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahaha, hävitin sen edellisen miehen ja otin nyt tilalle Jack Danielssin, on muuten loppujen lopuksi paljon parempi kumppani :D

      Poista
  3. NIII ja ps. saat kyllä sitte huhtikuussa luvan koluta mun kanssa kaikki jyväskylän baarit läpi ! :D tiiätkö jo että tuutko alkukuusta vai loppukuusta ?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No totta helvetissä! Mulla ei oo vielä mitään havaintoa että millon tuun, näillä näkymin mulla ei oo mitään järkevää syytä olla täällä joten periaatteessa onnistuis varmaan tulla jo alkukuusta :)

      Poista
    2. oii, ku haluaisin just sun kanssa viettää synttäreitä oikein olan takaa, ja voitas samalla vähän juhlistaa vähän "kesänalottajaisia" sen kunniaks että tuut tänne :) !

      Poista
    3. Joo niinpä! :) Katoin tossa just lentoja, 5. päivä pääsis 80 eurolla sinne suoralla lennolla... :D

      Poista
  4. Aivan ihanat kynnet!! :) Ja kiva blogi sulla!

    VastaaPoista