perjantai 9. joulukuuta 2011

In the night your heart is full and by the morning empty



Olin tossa pari päivää kuumeessa kotona, ja harmittaa enemmän kuin liikaa että missasin kaks kuvauspäivää, trendimeikin ja vanhennuksen.

Tänään ryömin sitten väkisin kouluun, koska oli fantasiakuvauspäivä jota ei tietenkään voinu mitenkään missata. Mulla oli tosi huono olo ja tärisin ihan hulluna kun jouduin hyppelehtimään osan päivästä puolialasti kun mulle tökittiin lehtiä vaatteiksi, Minna teki minusta nimittäin puskan! Tai siis sillä nimellä me sitä kutsuttiin, kun mun hiuksiin tökittiin keppejä ja vaikka mitä, mutta virallisesti olin metsän hengetär tai joku sellanen. Tuli tosi hieno, mutta tästä mulla ei ole valitettavasti mitään kuvia, Minnan kamerassa kaikki.

Mun piti alunperin tehdä Dia de los muertos-tyyppinen pääkallo, mutta rupesin sitten miettimään että se on aika käytetty juttu, ja mun portfoliossa on jo yks sellanen creepymeikki eli se tappajanukkemaskeeraus minkä mä tein Jassulle, joten aattelin että on ehkä parempi tehä jotain ihan muuta. Tätä siis aloin pohdiskelemaan vasta siinä vaiheessa kun olin jo koulussa ja koko suunnitelma ja rekvisiitat oli jo valmiina sitä pääkallomeikkiä varten. Sitten mulle tuli uskomaton älynväläys että mä teen avaruuden. Minski katto mua kun hullua silleen "et oo helvetti tosissas", mutta loppujenlopuks tykkäs siitä meikistä niin paljon, että marssi tänään naama pokerina kotiin avaruutena... :D




Tänään katottiin koulussa myös vähän kuvamatskua siitä kuvanmukaisesta meikistä. Unohdin tosiaan viimeks kertoa, että villiinnyttiin vähän Jillan kanssa sillon kun kuvattiin sitä mun meikkiä.. Kun se meidän virallinen kuvausaika oli ohi, niin rääkättiin Sinireppanaa ja suihkutettiin sen naamaan vettä ja tuputeltiin sen meikin päälle lisää hilettä ja otettiin lisää kuvia. Niistä tuli ihan megahienoja, Sinin ripsarit valuu vähän silleen hienosti, ja iho kimaltelee vesipisaroista ja se glitteri säihkyy ihan hulluna. Tuun varmaan käyttämään niitäkin kuvia. Jilla on ihana kun se on niin spontaani ja innostuu tekemään kuvauksissa just jotain tollasta.



Ainiin, ja huomenna on tosiaan asiakaspäivä ja mä oon illassa, plääh.

12 kommenttia:

  1. AIVAN.VITUN.USKOMATON.

    VastaaPoista
  2. jeesus vitun kristus miten upee!

    VastaaPoista
  3. kiitos kommentista!

    Luen sun blogia aina kauheella mielenkiinnolla, sillä itse kävin syksyllä ensimmäistä kertaa tutustumassa espanjan aurinkorannikkoon ja tuntuu että sydän jäi sinne <3

    eli pelkästään jo siksi tulee luettua ja plus sitten kaikki noi sun koulujutut vaikuttaa ihanilta :)

    VastaaPoista
  4. Haha, onhan tää osittain aika paratiisi, ainakin mulle :D
    Ja kiva että jaksat lukea :)

    VastaaPoista
  5. ihan törkeän hieno tuo avaruusjuttu !:O saat kyllä tehä mullekki jonkun superhienon meikin sitte ku tuut !! :D

    VastaaPoista
  6. pur kiitos <3 superhienosta en tiiä mutta meikkailla voin kyllä :D

    VastaaPoista
  7. Sun blogi on kyllä paras ja mielenkiintosin! :) teet kerrassaan upeeta jälkeä! respect!

    VastaaPoista
  8. nyt käyt marsu kattoo mun uutta blogia! peeäs. mitä meinasit uutena vuotena? :-)

    VastaaPoista
  9. Ai sullon sellane! :o meen heti liittymään :D
    Olis vähän mökkibilesuunnitelmia ;)

    VastaaPoista