sunnuntai 25. joulukuuta 2011

Feels like Christmas




Tänään oli aivan ihana, rauhallinen kotijoulu. Heräsin 7 aamulla kattomaan joulupukin kuumaa linjaa TV-kaistalta, vaikka nukuin kyllä sohvalla melkein koko ajan... Suurimman osan päivästä vietin lillumalla kylvyssä ja kuunnellen joulubiisejä, ja illemmalla valmistelin illallista porukoiden kanssa, syötiin, ja sitten iskän kaveri tuli käymään meillä joulupukkina, haha.

Isi virittelee tähteä joulukuuseen








Väkerreltiin tälläsiä taiteellisia viritelmiä joulupöytään, ja tää iskän sienimies oli ehdottomasti hienoin,

Ruokapöytä ennen varsinaisia ruokia, sen vuoren alta ei ees näkyny koko pöytää..

Tänä jouluna mun ainut pyyntö oli että pääsisin Suomeen moikkaamaan kavereita, ja porukat tosiaan osti mulle lentoliput, joten sovittiin ettei mulle tarvii ostaa muuta. Meidän porukat on kuitenkin vähän huonoja pitämään tälläsiä lupauksia, joten kyllä mä vähän jotain sain! Oon tositosi ilonen, koska tykkäsin kovasti jutuista mitä sain, ja kaikki tulee tarpeeseen.


2 tällästä pinkkiä isoa pallokynttilää, näitä oon siis kuumeisesti metsästäny kun halusin noihin hopeisiin jutskiin just tollaset :D


Guessin lompakko joka on aaivan herkku

Supersöpö pinkki aamutakki

Tässä vaiheessa jo kun näin tän niin olin ihan innoissani, koska tästä kaupasta saa kaikkia ihania käsintehtyjä kylpyjuttuja, minä kun tosiaan rakastan kylpyammetta


Muffinsiksi naamioitunut vaahtoava kylpykimpale

Tämäkin on muffinssi vaikka ei kuvassa siltä näytä, eli pesusieni ja  "muffinssikuppi" joka on ilmeisesti saippuaa?
Kylpypallo ihoa hoitavaan kylpyyn

Erilaisia kylpykuulia


Guylondin meikkipaletti jossa on ihan hulluna ihania sävyjä

Guylondin swarovskeilla koristellut pinsetit ja lasiviila

Espanjan Voguen uusin numero ja Vogue-kalenteri


Dermosilin Red Orange-tuotteita matkakoossa mun reissua varten

Ainiin, ja sitten vielä yks lahja. Otin aamulla kuvan mun matkalaukusta jonka olin edellisenä päivänä änkeny täyteen, koska en halunnu jättää pakkaamista täks yöks, ja huomenna haluan nukkua pitkään ennen kentälle lähtöä.


No mutta hehheh, sain joululahjaksi uuden matkalaukun jota oon halunnu, koska mun vanha on tollanen kankainen pehmeä, joten tavarat hajoaa siinä helposti. Eli eikun pakkaamaan UUUUDESTAAN.

5 kommenttia:

  1. oi vitsi kuulostaa niiiiin täydelliseltä!

    VastaaPoista
  2. ahh himoitsen tuota luomiväripalettia! :p

    http://lovechangeleave.blogspot.com/

    VastaaPoista
  3. teaaa-: haha, joulu oli kyllä kiva :)
    Jemina I.: kiitoos :)
    Mari: Joo se on käytössäkin todistautunut tosi kivaksi!

    VastaaPoista
  4. Mistä toi Vogue kalenteri on? :-) Upea!

    VastaaPoista