lauantai 12. marraskuuta 2011

Spitfire




Viettelen pitkästä aikaa rauhallista akkujenlatausviikonloppua vähemmän alkoholipainotteisena! Tälleen vaihteeksi tääkin maistuu. Eilen tuli ekstemporena käväistyä Malagassa Christianin ja Gabrielin kanssa, mutta selviydyin koko reissusta tasan yhdellä tequilalla, mikä maistui muuten niin helvetillisen pahalta vesiselvänä. Yöök.

Tänään oon sitten hyvin paljon normaalista lauantaista poiketen askarrellut. Joo. Löysin nimittäin torstaina Ikeasta aivan ihanan kehyksen johon ilmeisesti kuului laittaa peili. Päätin sitten ottaa kehyksen messiin ja tänään väkertelin siihen lehtikuvista taulun.

Aamupäivällä kävelin sitten lehtikauppaan kahmimaan mukaan Rolling Stonen, Voguen, Glamourin ja liimapuikon, ja ojensin kassalla olevalle jätkälle ainoan rahan mikä mulla oli mukana, eli kympin setelin. Setelintunnistaja ei kuitenkaan ottanut sitä vastaan, ja tää kassalla oleva jätkä kerto että kyseessä on ilmeisesti Egyptiläinen väärennös joita on nyt liikkeellä. Hieman ärsytti. Jouduin sitten hakemaan kotoa toisen setelin.

Hyvä ihminenhän vetäisi ton rahan samantien vessanpöntöstä alas, mutta hemmetti, kun se Egyptiläinen paperilappu on kuitenkin maksanu mulle sen kympin. Kiinakaupoissahan ei ole varmaan setelintunnistuslaitteita............. Vahinko kiertämään?

No, tälläsen sisustuselementin mä tänään kuitenkin väkersin:



Mitäpä tykkäätte?

4 kommenttia:

  1. Tykkäään! Myy toi mulle

    VastaaPoista
  2. me likey, pitää varmaan itekkin pitkäst aikaaa tehä kollaaseja :)

    VastaaPoista
  3. Kiitos, kiitos ja kiitos!
    Mulla menee aika nopeesti tohon hommaan hermot, aluks oi tosi kivaa ettiä kuvia ja näperrellä, mutta loppuvaiheessa tuntu ettei mikään sovi mihinkään :D

    VastaaPoista