perjantai 18. marraskuuta 2011

Out with the old, in with the new



Teen tän postauksen perään toisen jos vaan mitenkään kykenen, koska viettelen rauhallista kotikokkailuperjantaita feat mami, papi & isosisko Laura ja siskon kihlattu Jonttu jotka tuli eilen!

Siksi kaksi postausta, koska haluan pyhittää tämän merkinnän aivan täysin mun uudelle sisustukselle, joka on vihdoin valmis. Vuokranantaja kävi hakemassa vanhat kalusteet pois, ja oon nyt viikon ajan ravannu kaupoissa ja kantanu huoneeseen uutta kamaa. Nyt vihdoin on mun näkönen huone!

Muistin virkistykseksi kuva lähtöpisteestä:



No eipä tästä nyt muuta näykkään kun noi järkyttävät verhot, mutta ilmeisesti ei oiken kiinnostanut ottaa parempia kuvia kun näytti niin hirveälle
Ja tältä täällä nyt näyttää:


















11 kommenttia:

  1. mä en oo vieläkään oikeen tajunnut, siis ootteko te koko perheen voimin muuttaneet ulkomaille vai mitä? Ja missä te oikein asutte? :D

    VastaaPoista
  2. Sisko asuu Suomessa, mutta minä ja vanhemmat täällä! Porukat taitaa jäädä tänne loppuelämäkseen (ne kärvisteli suomessa 8 vuotta lähinnä siksi, että mun ei tarvinnu vaihtaa peruskoulussa enää koulua, ja sit ne halus olla vielä näkemässä mun lukiovuodet), mutta mä muutan ainakin hetkeks kun siltä tuntuu.
    Me asutaan Malagassa (no Fuengirolassa, mutta Malaga kuulostaa paremmalta)

    VastaaPoista
  3. upee huone sulla! Ja kiva ja mielenkiintonen blogi :)

    VastaaPoista
  4. hieno Pariisi taulu!
    meikkikoulu ja Espanja kuulostaa kyllä tosi hyvältä yhdistelmältä :)
    onko blogisi blogilistalla?

    VastaaPoista
  5. pärjääkö siellä muuten ihan englannilla ja suomen kielellä tai puhutko espanjaa?

    VastaaPoista
  6. Kiitos! Jos tarkkoja ollaan niin tuo kuva taitaa itseasiassa olla Roomasta?
    Ja joo, ei oo ollenkaan tyhmää opiskella täällä :)
    Eipä taida olla :o

    No espanjalaiset on aika huonoja englannissa! Suomalaisia täällä on paljon (liikaa. Mutta kyllä mä sen verran osaan Espanjaa että täällä selviytyy :)

    VastaaPoista
  7. sulla on tosi kiva blogi ja toi sun huone<3

    http://diamondsandlollipops.blogspot.com/

    VastaaPoista