keskiviikko 30. marraskuuta 2011

Everyone thinks you're so Hollywood, but I'm the only one who knows who you really are



Eilen koulussa oli taas rakennekynsipäivä, mutta se meni oikeastaan vaan juoruilemiseen, popitteluun ja tuplasuklaa-maapähkinävoilla mässäilyyn. Hups. No koulun jälkeen kävin kotona, ja lähettiin sitten Anskun ja Ninan kanssa Miramarin ostarille leffaan kattomaan (no mikäpä muukaan kuin) Twilightin neljäs osa. Jouduttiin tosin odottamaan kahdeksaan asti että päästiin kattomaan, koska kaikki aiemmat näytökset oli espanjankielisiä, täällä kun tosiaan dubataan _ihan_kaikki. Kierreltiin sitten niin kauan vaatekaupoissa, haettiin popparit ja slushiet ja mentiin sinne saliin jossa oli meidän lisäks ehkä 6 ihmistä, joten oli aika rentoa kattella kun kukaan ei ollu eessä. Paluumatkalla kotiin valitin taksikuskille liian kalliista kyydistä, ja sain jopa 2 euroa alennusta, mistä olen hyvin hyvin voitonriemuinen! :D

Tänään harjoteltiin sitten huomisia kabaree-kuvauksia varten joita oonkin tässä jo innolla venaillut, mutta nyt ainakin harjotusmeikissä meni kyllä hermo! Mun parina on Janna, jonka meikit on aina sieltä upeimmasta päästä, joten se taas taiteili tietenkin kaikkea ihan uskomattoman makeeta. Mun kabareemeikki sen sijaan näytti paljon paljon paremmalta mun omassa päässä. Mutta mä toivon että huomenna se onnistuu sitten paremmin.

Mun piti lähteä metsästämään vähän koulujuttuja, joten lähettiin Chrisin ja Gabrielin kanssa keskustaan, valkkailin poitsuille vähän paitoja ja päädyttiin me sitten myös vähän sisustuskauppaankin, josta mulle tarttu mukaan muutama hilerehu, ja sitten vaasi, joka ristittiin poikien kanssa maailman siisteimmäksi kukkamaljakoksi ikinä. Kaikki kolme nähtiin se samaan aikaan, osotettiin sormillamme ja oltiin silleen "THAT'S AWESOME." Nittimaljakko. Voiko olla hienompaa. No ei voi olla. Your argument is invalid.







Ja tässä on tosiaan nää meikkejä varten ostetut parit ripset ja strassit Claire'ssilta. Ärsyttää kun koulujuttuihin menee näin paljon rahaa. Mut toisaalta, ennemmin mä tekoripsiä sun muita ostelen kun niitä voi sitten myöhemmin käyttää itekkin, lukion koulukirjat ja laskimet oli paljon vittumaisempia ostettavia.



Niin, ja kävin myös hakemassa tukusta ihanan pikku putelin joka pelastaa mun muuten tuhoon tuomitut pidennykset! Minä kun en tunnetusti osaan niitä aika huolella rääkätä, ehheh.



Lopuksi: Tervehtikää tulevaa aviomiestäni


6 kommenttia:

  1. T.Mills on ihana !! Ja oho en ollu ees kuullu tuota biisiä :o Kauheen erilainen ku vanhat biisulit

    VastaaPoista
  2. JEP.
    Ja joo, on tosi erilaista mitä vanha matsku, mutta tykkään koko tosta levystä tosi paljon :)

    VastaaPoista
  3. ihan törkeän hieno tuo maljakko !! ihan sun tyylinen :) äääää en malta oottaa että tuut <3

    VastaaPoista
  4. Eikö ookkin! :D Porukat ei ihan täysin ymmärtänyt tuon tarpeellisuutta, mulle kun antaa rahaa koulujuttuja varten niin palaan kotiin kukkamaljakko kainalossa..
    En määkään! :) Sitten kun mä tuun niin BILEEET <3

    VastaaPoista
  5. mitä hemmettiä sä opiskelet ku on noin kiva lukujärjestys? :D

    VastaaPoista
  6. meikkaaja-maskeeraaja :) ihanin koulu ikinä.

    VastaaPoista