keskiviikko 26. lokakuuta 2011

Took my heart to the limit, and this is where I stay




Tässä olis nopeesti muutama kuva eiliseltä, koulussa oli kuvauspäivä ja aiheena smokey eyes!
Saatiin harjotella taas edellisenä päivänä tää seuraavan päivän kuvausmeikki kuten ollaan tähän asti joka kerta saatu tehä (loppuvaiheessa ei kyllä saada enää), joten kuvauspäivä meni ilman sen kummempia sählinkejä! Meillä on aina sellanen systeemi, että parit kiertää tietyssä järjestyksessä, ja kumpikin meikkaa toisen ja vuorostaan toimii toisen mallina. Eilen mulla oli parina Nina, mikä oli mulle tosi hyvä juttu, koska Ninalle mallina oleminen on tuttua jo muutenkin, niin ei tarvii stressata että saako hyviä kuvia portfolioon!

Nina meikkas mut ensin, joten tässä vähän mun naamoja ja Ninan smokey eyessejä:






Nää ei oo sitten niitä virallisia kuvia vaikka onkin otettu oikeen kuvauksen aikana, ne kuvat on otettu paljon paremmalla kameralla, mutta niitä en taidakaan saada käsiini ainakaan hetkeen.

Tässä välissä oli ruokatunti, joka yleensä on ihan kunnollinen ruokatunti, paitsi kuvauspäivinä. Siiispä ahmittiin vaan hirveellä kiireellä Ninan kanssa takeawaysushit naamaan kesken päivän, ja jatkettiin hommia.



Sitten minä pääsin meikkaamaan Ninaa, ja tässä tulos:

Oon tosi tyytyväinen siihen miten sain ton mattamustan häivytettyä, se ei oo nimittäin yhtään helppoa! Toivottavasti se näyttää hyvältä myös niissä kuvissa.
Meikkaushuone, ja Jassu siellä vähän juoksentelee

Kuvauspäivän jälkeen hipsittiin sitten Ninan kanssa niille kokkailemaan ja juoruilemaan! Ja tuo Roseviini on maailman parasta.



Ja tänään oli ihan älyttömän mielenkiintonen päivä koulussa, nimittäin opeteltiin käyttämään maskeerausvahaa ja verta ja vaikka mitä, ja väkerreltiin haavoja ja ruhjeita sun muita. Ja huomenna onkin sitten siitä aiheesta kuvaukset! Mulla on parina Jassu, josta väkerrän tappajanuken! Mulla on hirveän suuret odotukset iteltäni, lähen tekemään tosi haastavaa maskeerausta. Täytyy vaan toivoa että oikeesti onnistun siinä huomenna ja pystyn keskittymään.

No eipä sillä, ei toi Jassukaan yhtään sen helpompaa maskeerausta suunnitellu. Osa porukasta tekee vaan jotain asfaltti-ihottumia tms nopeesti tehtäviä ruhjeita, mutta minä ja Jassu vähän ilmeisesti innostuttiin. Nimittäin musta tulee huomenna.........

















































ihmissusi. JEP :D Team Jacob ja silleen.

6 kommenttia:

  1. aaaaa vähän kuulostaa kivalle ! ja ihanat nuo sun kuvat !:O oon taas kokopäivän vaan klikannu päivitysnappulaa ja oottanu son postauksia :D:D !!! oon ihan sekopääää

    VastaaPoista
  2. haha oot ihana :D:D

    No kaikki kuvat mitä musta ollaan otettu koulussa on mun mielestä ihan järkyttäviä, näytän aina ihan keharilta :D on niin epämukavaa olla siinä superkirkkaiden valojen keskellä ja kuvaajan objektiivi kiinni naamassa

    VastaaPoista
  3. Hirmunen ikävä sinua <3 +ihania kuvia ;)

    VastaaPoista
  4. sinua myös ihan järjetön ikävä! <3 tuu tänne sieltä.
    Ja kiitti muru :)

    VastaaPoista
  5. tuun tuun ;) ens keväänä tuun ja sun on kans vielä oltava sit siellä :D

    VastaaPoista
  6. Joo en mä täältä kyllä varmaan hetkeen oo lähösssä :D

    VastaaPoista