lauantai 1. lokakuuta 2011

Louder

Tänään lähdettiin aamulla porukoiden kanssa La Cañadaan, eli mun lemppariostoskeskukseen! Paikassa on muistaakseni 167 liikettä, joten siellä on kyllä sitten niitä kauppoja missä shoppailla :D








Tässä on mun ostokset:




AAA NOMNOM

T-paita/Topshop

Chapsticks/Claire's

Bodyglitter/Claire's

Kaulakoru/Claire's

Sormukset/Claire's

Paita/Pull&Bear (sori eihän tästä kuvasta ees nää mitään..)

Löysä paita/Stradivarius (vyö on vanha)

Löysä paita/Stradivarius

Sitten niistä meikeistä vähän enemmän! Mitään en ole vielä päässyt naamaan testaamaan, mutta aattelin näpertää itelleni iltameikin näillä tänään.

1. Too Faced - Shadow Insurance Candlelight



Menin itseasiassa Sephoraan metsästämään Urban Decayn Primer Potion-silmämeikinpohjustajaa, mutta tyhmä Sephora ei sitten myynyt sitä. Silmiin kuitenkin iski tämä toisen lempimeikkimerkin pohjustusvoide. Mulla on itelläni vielä jäljellä jämä Too Facedin Shadow Insurance-tuubista, mutta tää oli pakko ostaa, koska kyseessä on tämmönen versio joka antaa luomille samalla kevyen hohdon! Ja koostumus vaikuttaa muutenkin jotenkin vähän kevyemmältä.

2. Too Faced - LashGasm


Eli ripsiväri, joka lupailee sekä tuuheutta että lisäpituutta. Mulla ei ole ollut vielä yhtään Too Facedin ripsaria, joten nyt on korkea aika testata! Sitäpaitsi mun aiempi oli joku Lumenen hirvitys.

3. Luomiväri/Concealer-sivellin/Sephora



Söpö pinkkivartinen synteettistä karvaa oleva sivellin Sephoran omasta mallistosta. Vaikuttaa tosi kivalta, eikä karvoja ainakaan irtoile. Synteettiset siveltimethän on siis parempia voidemaisille tuotteille (voidemaiset luomivärit, poskipunat, varjostukset, highlightit, ja meikkivoiteet, peitevoiteet jne.)

4. Urban Decay - 15 year anniversary eyeshadow collection







Okei tää ei kyllä kuulunut yhtään mun ostoslistaan. Tämä 15-luomivärin paletti oli ainut Urban Decayn tuote mitä tässä Sephorassa oli, joten tarrasin heti tassuillani pakettiin kiinni. No eihän sitä nyt takaisin sinne hyllyyn sitten pystynyt enää mitenkään laittamaan, joten pakkohan se oli ottaa :D Mutta nää värit on kyllä kaikki ihan täydellisiä!

6 kommenttia:

  1. Voi hitsi, onneks pääsen tonne kauppakeskuksee pari viiko päästä aaah<3

    VastaaPoista
  2. mmitäää ootko tulossa tänne?? :o

    VastaaPoista
  3. OON! HEI APUA ootko viel syyslomaviikolla siellä??:D

    VastaaPoista
  4. Voi muru mää tuun olemaan täällä vielä paljon pitempään kun syyslomaviikkoon, meitsi asuu täällä nyt :D

    Vitsi säähän lähet mun kanssa vähän bailaamaan!

    VastaaPoista
  5. Ihana shoppailupaikka! :) Missä tollanen on??

    VastaaPoista
  6. Niin on, ihan mun lemppari :) Marbellasta löytyy!

    VastaaPoista