tiistai 21. kesäkuuta 2011

GET FUCKED UP, PUMPED UP

Oon nyt pikkuhiljaa palautunut henkisesti ja fyysisesti provinssista, ja sain Miinalta kuviakin joten tässä tämä tulee: Provinssirock 2011 !



All the crazy shit I did tonight
Those would be the best memories
I just wanna let it go for the night
That would be the best therapy for me


Tässä on vaatteet jotka raahasin Provinssiin. Liikaa, tiedän!


Ja koska en löytänyt nitä silvottuja legginsejä Jyväskylästä, niin päätin askarrella sellaiset itse!


Heräsin perjantaiaamuna 6:00 about kolmen tunnin yöunien jälkeen. En saanu nukuttua koska olin niin innoissani ja mietin koko ajan että unohinko pakata jotain jne. Pomppasin salamana pystyyn ja menin suihkuun ja laitoin itteni. Siinä joskus 7:30 maissa Miina kurvailikin jo pihaan, ja raahasin mun satakilosen matkalaukun takakonttiin. Haettiin Hanna ja Rebekka kyytiin, ja eikun menoksi! Aurinko paisto nätisti ja matka oli rento, kuunneltiin musiikkia natsidiscosta (Miinan Saksasta ostama mp-kaijutin johon saa sellaset hienot vilkkuvat valot) ja poikettiin matkalla Tuurissa ostamassa juomat, ruuat, pattereita, pinkkiä spraymaalia jne..


Kuskimme Miina

Rebekka ja Hanna




Seinäjoella vietiin ensin Hanna ja Rebekka Kyrkösjärven leirintäalueelle, jonka jälkeen Tuomas tuli autollaan opastamaan meidät parkkipaikalle johon jätettiin auto, ja vei minut ja Miinan Camp Provinssiin.
Meidän melkein pinkki teltta. Perkeleen hieno


Löydettiin tyhjä pläntti johon ruvettiin kasaamaan meidän telttaa, kunnes todettiin että Toma, Sami, Kaitsu, Lasse, Sara ja Matias sattu majailemaan niitten telttakommuunissa ihan meidän vieressä! No pojat autto meitä sitten pystyttämään teltan, ja spraymaalattiin sitä pinkillä, hopealla ja kultasella, vaikkakin ne maalit loppu ihan liian äkkiä :<< Loppujen lopuksi päädyttiin sitten nukkumaan kuitenkin Saran teltassa, samassa telttakommuunissa kun nuo muutkin.
Toma pötköttää

Turo-Väinö-Palle

Täs oon mä ja mun haba

Toma ja MINUN PUHELN

Kaitsu yrittää näyttää normaalilta

Lasse ja Sara. Ainiin ja Matiaksen peppu.

Päiväunet

Drinkkejä kahvikupista

Ei ole mitään siistimpää kun tupakansavulla täytetty saippuakupla

Kaitsu!

Feat Miina

Perjantaina päivä meni rennosti juomia hörppien, ja eka keikka mitä mentiin kattomaan oli The Vaccines. En pystyny kattomaan koko keikkaa kun piti mennä takasin teltoille, ja myöhemmin mentiin kattomaan Avenged Sevenfoldia, oltiin tosi edessä ja oli ihan hemmetin hyvä keikka! Antakaa mun mennä naimisiin M.Shadowsin kanssa :(

Tässä välissä jonkun ihmeen ja kumman syystä jätin menemättä The Soundsin keikalle ja join telttailualueella tän ajan...... joo.

Kaitsun kieli

Meijän hieno leiri



Hoitoaine/Dildo











Miinoitettu alue



Supermakee soitin, jossa ei ole kantta, hups

Oon tullu siihen tulokseen, että tän provinssin paras keikka oli The Qemists, jota mentiin kattomaan Toman, Samin ja Kaitsun kanssa yhdeltä yöllä. Tuli ihan hieman riehuttua, olin aika fiiliksissä.

Lauantaina missasin Pariisin Kevään keikan, koska olin liian väsyny ja darranen vielä tässä vaiheessa joten ei jaksanu :D Meni sitten aika alkoholipainotteiseksi, ja illasta olin tosi humalassa. Katottiin hetki DJ Shadowin keikkaa, ja lähettiin sieltä sitten oottamaan Pendulumia. Ennen keikalla joku random jätkä (Antti?Anssi? No joku sellanen) nosti mut kattomaan sinne taakse että paljonko oli porukkaa, enkä ees nähny että minne se ihmismassa loppu... Oli ihan pikkusen hullua siellä edessä, ihmiset kaatuili ja uskomaton pitti kokoajan käynnissä, ja järjestyksenvalvojat yritti rauhottaa porukkaa suihkuttamalla letkuilla tauotta vettä hirveällä paineella päälle. Mun meikit valu pitkin poskia, ja pidennykset oli huovuttunu yhdeksi isoksi takkupalloksi. Rebekka hukkas yhden kengän, Hanna molemmat, ja Matiakselta murtu ilmeisesti kylkiluu. Että sellanen keikka.

Sunnuntaina vietettiin oikeestaan koko aika teltoilla, koska Miinalla ei ollu sunnuntain ranneketta. Kävin ainoastaan kattomassa Kassun kanssa Hadoukenin, joka oli vielä enemmän herkku livenä! Hadoukenia oon popitellu nyt innokkaasti tässä nää pari päivää.

Siistiä

Maanantaiaamufiilis

Maanantaiaamuna kurkku oli kipeä, tavarat oli märkiä, jalkoja särki ja olo oli hrveä. Siinä sitten äkkiä kerättiin kamat kasaan (meidän spraymaalattu teltta hylättiin kyllä pystyyn sinne..) ja Tuomas oli niin ihana että tuli hakemaan ja vei meidät autolle. Ajomatkalla käytiin taas Tuurissa, ja mun oli ihan välttämätön pakko ostaa Iron Fistin toppi, kun se nyt vaan oli niin upea.



Siinäpä oli nyt tiivistettynä mun provinssi! Mukaan mahtui tosi paljon alkoholia, hyviä keikkoja, ihania ihmisiä ja rentoa meininkiä. Jeejeee.

Lopuksi vielä pakkosoitan teillekin Hadoukenia, koska nam

2 kommenttia:

  1. Sun blogis vaikuttaa tosi mielenkiintoselta ja kivalta mitä oon vähänaikaa tässä lueskellut ;-) jatka samaan malliin ♥- leave-world.blogspot.com

    VastaaPoista