torstai 9. kesäkuuta 2011

Don't Dream It's Over




Tänään makoilin koko aamun sängyssä ja tsiigailin Jersey Shorea. Jossain vaiheessa Joona rupes sitten valittamaan facebookissa ettei sillä ole aurinkolaseja, joten ampastiin pakettiautolla keskustaan metsästämään  peilipilottilasit, jotka minä maksoin koska Joonan palkkapäivä on vasta perjantaina... Siellä pakussa oli ihan järjettömän kuuma, meinasin kuolla. Oli silti jees kruisailla ympäriinsä ikkunat auki, varsinkin kun siinä autossa saa polttaa.

Veera soittikin sitten, ja käväsin kotona pyyhkimässä meikit pois naamasta ja sipsutin mäen alas ottamaan Veeran kanssa laiturille aurinkoa. Siellä oli kolme pikkupoikaa jotka ei meinannu lähteä sieltä kulumallakaan, hyppi sellasia kivoja "pommeja" sinne veteen niin että me kastuttiin aikalailla totaalisesti. Nojoo, siinähän se päivä meni juoruillessa.

Mun oli itseasiassa tarkotus tehdä suursiivous mun huoneelle tänään, ja alottaa jo aamulla, mutta tuli sitten vähän noita muita menoja.. No illalla mä sitten vastahakoisesti tein täällä sellasen pikasiivouksen, jossa tosin kesti ikuisuus koska päädyin mm. naulaamaan osalle kaulakoruista pidikkeitä seinään ja väsäämään rannekorun. No on tää mesta nyt suurinpiirtein siisti. No ei ihan.




Tuon pinkin siis tein, en tota hopeeta!


Ja huomenna pitäis lähteä Tanjan kanssa Jyväskylään shoppailemaan.Sain ylppärilahjaksi kaksi lahjakorttia S-ryhmälle, toinen 20e ja toinen 50e, joten yritän huomenna ainakin tuhlata sen 70 euroa Sokokselle. Ei luulisi tuottavan mulle mitään ongelmia..

Oon yleensä aika huono löytämään kaupoista niitä juttuja mitä lähden etsimään ja erittäin lahjakas tekemään heräteostoksia, joten haluan ihan itsenikin vuoksi tehdä nyt tämmösen jutun, että kerron etukäteen mitä lähden etsimään. Saatte sitten nähdä shoppailureissun jälkeen että miten onnistuin!


-Nahkashortsit
Näihin on tullu nyt hirveä hinku, pakko saada! En vaan tiedä että löytyykö mistään.. Ja nää on kyllä varmaan aika hiostavat kesällä, mutta samapa tuo.



- Hajuvesi
Ehkäpä Guessin Seductive Wild Summer, tai joku muu vastaava kesätuoksu. Toisaalta huvittais ostaa taas mun lempparipullo, eli Juicy Couturen Viva La Juicy, nyt kun sitä vihdoin saa Suomestakin. Mutta kun toisaalta just siks en haluais enää, kun siinä hajuvedessä kaikista kivointa oli se, ettei sitä ollu kovin monella.. nojaa.


- Maiharit
Pelkäämpä että nää on se hankalin juttu löytää, oon nimittäin aika tarkka että millaset haluan.  


- "revityt" legginsit
Eli siis tollaset missä on valmiina noita koloja. Mulla on jo yhdet, mutta kun ne on sukkahousukankaasta, niin ne on vähän tyhmät. Liian tiukat, ja sen takia niitten kolojen välissä oleva kangas menee rullalle silleen rumasti. Pitäis etsiä sellaset enemmän housumaiset. Housumainen ei taida olla sana?


- verkkosukkahousut
Perusjuttu, mitä multa ei vielä löydy. En vaan tosin oo viime hetkinä edes törmänny tälläsiin missään kaupassa.






Sitten vähän vanhempiin juttuihin. Mun piti tehdä mun hiustenpidennyksistä erillinen, kunnollinen postaus. Kuvasin kaikkia ennen ja jälkeen kuvia ja vaikka mitä, ja sitten vahingossa poistin ne kun tyhjensin kameraa ylppäreitä varten, hups. Sen lisäksi mulla ei edes ole enää niitä ompelupidennyksiä jotka Salla mulle laitto, nimittäin ne pysy mun päässä ruhtinaalliset kolme päivää, ennen kun ne lärähti ihan täysin. Äiti saksi ne sitten irti, ja ompelin niihin klipsejä, joten mulla on nyt siis taas klipsipidennykset. Myös mun hiuksien värin kanssa tuli vähän ongelmaa. Viime kerroilla kun oon tilannu Rapunzelilta värikoodilla 12 tukkaa, se on ollu tismalleen saman väristä kun mun oma tukka, jota värjään aina samalla värillä. Tällä kertaa tuo mun tilaama tukka oli vähän harmahtava verrattuna mun tukkaan! Mä sitten värjäsin osan niistä pidennyksistä sillä samalla värillä millä värjään omaa tukkaani, ja niistä tuli sellaset paljon tummemmat. Tällä hetkellä mun päässä on osa vanhoista pidennyksistä, jotka on samanvärisiä kun mun omat hiukset, hieman erisävyistä vaaleanruskeaa tukkaa (ne mitä en värjännyt) sekä vähän tummempaa (ne mitkä värjäsin).. On tää kyllä tällä hetkellä ainakin omasta mielestäni ihan luonnollisen näkönen nyt. Ja kivan paksu, jee!







Arvostelua siitä St.Moriz-itseruskettavasta en oo vieläkään päässy tekemään, yksinkertaisesti siitä syystä etten oo saanu muodostettua siitä vielä oikein yhtenäistä mielipidettä.. Mun pitää harjotella sen kanssa vielä vähän ennen kun uskallan lähteä avautumaan muille että mitä tykkään. Sen voin kyllä sanoa että omasta mielestäni ei ole ainakaan niin hyvä kun monet netissä hehkuttaa! (Tai sitten en vaan ole vielä oppinut käyttämään...)

Loppuinformaationa, poltin tänään suoristusraudalla mun otsan :<<< Ensimmäinen kerta kun onnistuin vahingoittamaan itseäni kyseisellä laitteella. Kääntelin otsatukkaani aamulla raudalla pois naamalta, horjahdin sängyn laidalta ja kuulu vaan sellanen vaimea tshhhh. Sattuu! Ei nyt pääse mun söpö palovamma oikeuksiinsa tässä kuvassa, mutta oikeasti se on ihan karmea, siitä on ihan pala ihoa pois ja sitä ei saa ees peitettyä meikillä :<

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti