tiistai 3. toukokuuta 2011

Holiday




LUKIO LOPPU JEEEEEEEE~


Ja minun koneessani on nyt jotain viisikymmentätuhatta virusta, hups. En nyt uskalla enää avata sitä (eikä sillä mitään tekiskään koska se ei edes mene nettiin..) joten joudun käyttämään isukin miniläppäriä... Tämä on ihan kamalan hidas, menee hermo.

P.s: havaitsen pienen addiktion:



Eniveis, vappu oli ja meni, oli kivaa! Oltiin porukalla Emmin luona grillailemassa ja maistelemassa skumppaa, ja sitten joskus siinä kaheltatoista edettiin Joonan kanssa Seurahuoneelle, ja tavattiin siellä Mappe ja muut.

Aamulla piti saada itsensä ylös siinä kymmeneltä (mikä oli tuskaa, ottaen huomioon että edellisyö oli hyvin tequilapainotteinen, ja selvisin nukkumaan muistaakseni siinä kuudelta) ja mennä lievittämään darraa suihkuun. Porukat oli nimittäin varannu Jyväskylän Kissanviiksistä pöydän jo puoli kahdeksi, ja Jyväskylään ajaa sen tunnin täältä. Syödään aina vappupäivänä samassa ravintolassa, ja samat ruuat: alkupalaksi valkosipulietanoita ja pääruuaksi lankkupihvi mediumina. Etanat on muuten oikeesti hyviä, jos joku ei ole maistanut.

No darrassa vähillä yöunilla tuon ruokamäärän jälkeen olo on erittäin nuutunut. Äkkiä siitä kuitenkin piristyin, sillä isukki päätti yllättää mut, ja käytiin ostamassa mulle mun haaveilemat Guccin aurinkolasit! Aaaaah tätä onnen määrää. Nää on kalleimmat lasit mitä mulla on ikinä ollu, kaikki muut on jostai Gina Tricotista/Bershkasta eikä niillä oo hirveesti väliä vaikka ne naarmuuntuu tai sangat vääntyy, joten mun on nyt opeteltava käyttäytymään näitten kanssa varovasti etten hajota näitä ihan heti!
Mafiosoisukki on ihana noina hetkinä kun se yllättää jollain tollasella. Meidän porukat on muutenkin enemmän sitä mieltä, että ei pitäis shoppailla aina hirveetä määrää jotain halpisroinaa kaappeihin, vaan ostaa muutama laadukas merkkituote. Hyvä periaate, mutta jos oon ostoksilla mun omilla rahoilla niin ei kyllä toteudu ikinä, koska ei mulla oo varaa!

Naamakuvaspämmi:










Minun namit

täsmävaa onnellisena



Lopuksi: Tuokaa mulle 1 tämmönen.



3 kommenttia:

  1. rakastuin sun blogiis kun sitä tässä selailit, ja se että muutat espanjaan ei yhtään vähennä innostusta, sillä satun rakastamaan kyseistä maata ! Rupeen lukijaksi, vaikka mulla onkin ollut alusta asti outo tapa etten paina liity lukijaksi-nappia :D mutta kommentoin silti ahkerasti ja olen lukija :D pakko selventää ettet ihmettele miksei lukijamäärä kasva numeroissa :)
    toivoisin vähän isompia ja selkeämpiä kuvia, ja ehkä vähemmän vaaleanpunaista ulkoasua, jos nyt saa oman mielipiteensä esittää tässä samalla :)

    jos haluat kurkkia omaani, se on
    http://nightcitycat.blogspot.com :)

    VastaaPoista
  2. Jeee, kiitos paljon! :)
    Itseasiassa kun nyt ulkoasusta puhuit, niin ajattelin tänään vaihdella värit nude/persikkasävyihin, toivottavasti miellyttää enemmän!
    Kuvat on tosi isoja kun ne tänne lisään,mutta jostain syystä kun yritän laittaa niitä näkymään suurempana itse postauksessakin, ne pikselöityvät ihan mössöksi.. Mutta klikkaamalla kuvista saa ne näkymään isompina.
    Käynpäs kurkkaamassa :)

    VastaaPoista
  3. mitä kuvaeditoria käytät ? uudella ne pitäis saada ihan sopiviksi :o ja riippuu toki kamerasta ja kameran asetuksistakin miten pikselisiä niistä tulee :/ ja noi tulevat värit kuulostaa paljon kivemmalta :)

    VastaaPoista