maanantai 23. toukokuuta 2011

Bone will break metal



Lauantaina lähdettiin tosiaan Jyväskylään. Kyydissä oli Harri, Jani ja Santtu ja meille kuskina Miina. Oli tyhmää että Miina joutu kuskiksi, koska olin sitten ainut tyttö joka joi ja oli Miinan eka kerta Jyväskylässä baarissa :( Mutta jokatapauksessa, ensin mentiin Kirkkopuistoon jossa oli ihan kiva määrä porukkaa, mutta tosi vähän tuttuja! Oli sitäpaitsi ihan liian kylmä oleskella siellä kun tuuli ja kaikkea, joten paettiin porukalla Passioniin. Sieltä sitten mentiin hetkeksi takaisin puistoon käymään, ja sen jälkeen käveltiin Senssiin. Tää oli mun eka kerta siellä sen jälkeen kun mesta muuttu Kharmasta Senssiksi, ja petyin tosi paljon! En tykänny Kharmastakaan, mutta Senssi on mun mielestä vielä enemmän plääh. Ei siellä edes oo muuttunu melkein mikään, paitsi sisustus tylsemmäksi. Ei oltu hirveän myöhään liikenteessä, kurvattiin mäkkärin drive-inin kautta aika äkkiä kotiin nukkumaan. Päätettiin että tässä joskus Harri saa lähteä kuskiksi ja me päästään Miinan kanssa riehumaan kunnolla.


Näytin tylsältä, koska piti olla valmis kävelemään paljon ja olemaan pihalla.

Tänään lähdettiin äitin kanssa Tuuriin etsimään mulle ylioppilasmekkoa -huonolla menestyksellä. Kokeilin varmaan sataa mekkoa, mutta ei löytyny yhtäkään potentiaalista riepua. Hö. Huomenna ajellaan sitten Jyväskylään, toivottavasti nyt jopa löytyykin se mekko. Ja kengät.



Vähän jotain muuta tarttu kyllä mukaan.

- Scwarzkopf got2b 2sexy hiuslakka. Luottoputeli, tämä on hyvää ja halpaa.
- Maybelline Terrasun- aurinkopuuteri. Isadoran maailman paras aurinkopuuteri loppui, joten piti hankkia joku tilalle. Tää nyt on ihan tällänen perus.
- Lumene Natural Code mineraalipuuteri. Jos totta puhutaan, niin mulla ei ole ollut puuteria ollenkaan sitten abiristeilyn, koska rakas ystäväni Joona päätti kännipäissään ottaa mun Make Up Storen irtopuuterin mun käsilaukusta, ja sirotella koko purkin pitkin hyttikäytävää leikkiessään helinäkeijua.......... Tämä Lumenen puuteri vaikuttaa kyllä hyvältä, vaikka tykkään yleensä käyttää enemmän irtopuuteria, koska se ei murene laukussa.
- Body Collection poskipuna. Koska tämä oli halpa, ja söpön värinen.
- Revitale Nose strips. Oon aina halunnu kokeilla näitä, enkä oo ennen löytäny näitä Suomesta! Täytyy tänään kokeilla.
- Kahdet Eylure Party Perfect-irtoripset, Twilight ja Smoke&Shadows. Nää kestää hyvinä kauan, ja mukana on tosi hyvää liimaa.
- Maybelline Dream Satin Liquid-meikkivoide.
- Sulkakorvikset

Tässä parempi kuva ripsistä, vasemmalla Twilight ja oikealla Smoke&Shadows.


2 kommenttia:

  1. Kivoja ostoksia:-)
    MÄKI TAHON ITSERUSKETTAVAA, oon kyllästyny olemaa näi vaalee.

    http://dreamsandcocktails.blogspot.com/

    VastaaPoista
  2. Kiitos :) Ei muutakun mömmöjä ostelemaan sitten vaan! ite en osaa enää olla kalpea yhtään..

    VastaaPoista