perjantai 8. huhtikuuta 2011

Riverside mother fucker

Eli siis joo hihi, nyt tulee kerralla hirveästi tavaraa! Viimeinen lukiojakso on vihdoin lopuillaan, enää koeviikko jäljellä, ja sitten oon vapaaaaa! Taino aika paljon tekemättömiä töitä pitää vielä tehä eri kursseille mutno.

Piti tosiaan viime viikonloppuna postailla jo Jyväskyläshoppailuista, suunnitelmana kun oli viettää yksi väliviikonloppu alkoholista, mutta olosuhteiden pakosta oli pakko lähteä vähän juhlimaan, eli suuntasin Tanjan ja Miinan kanssa paikalliseen vakkaribaariin eli Seurahuoneelle. Hyvä vaan että lähdin, oli taas uskomattoman hauska ilta. Huoneella oli erotic night eli paikalla oli naisstrippari joka valutti kuumaa steariinia ympäriinsä ja tunki muovipulloja ja kynttilöitä paikkoihin joita en tässä mainitse -nauraa sai ainakin.

Perjantaina siis kuitenkin lähdin äidin kanssa Jyväskylään (äiti tosin karkasi heti Jyväskylässä omille teilleen, eli sain shoppailla yksin, mikä on kyllä toisaalta erittäin terapeuttista), ja ostin kiilakorkokengät, parit pillifarkut (toiset normisiniset ja toiset mustat), tuon ripsivärin josta edellisessä postauksessa jo puhuinkin, kynsilakan, pari sormusta (korut on mun pahin heikkous, ja itseasiassa lupasin itselleni että en osta tällä kertaa yhtään korua, mutta kuinkas sitten kävikään..), huivin ja samaa väriä olevan bilepaidan Mapen synttäreille, jotka onkin muuten huomenna jeee! Mun piti ottaa kunnolliset ja hienot kuvat kaikista jutuista jotka ostin, mutta enpäs sitten ottanutkaan.

Lyön kaikkia jotka nauraa mun naamalle tässä kuvassa.


Kun olin valmis ostoksiltani, niin äiti oli ihanana käyny hakemassa mulle rasian tuoresushia, jolla sitten mässäilin kotona 90210-sarjan ja Skumppa-juoman kanssa! mmmm

Tänään kävin noutamassa ruokavälkällä Alkosta Bacardin Mojito-juomasekoitusta ja laitan äitin hakemaan mulle vielä tuoretta minttua ja limejä niin naminami, tuota litkin sitten huomenna Mapen 20-vee synttäreillä! Oon ihan innoissani, Mappe vuokras tuolta metiköstä sellasen kylätuvan jossa itseasiassa meidän vanhojenjatkotkin pidettiin, ja sinne on tulossa hirveä määrä porukkaa! Partypartyyy ~

Ainiin, ja kovasti tekisi mieli tehä jotkut kivat kynnet huomiseksi! Näpersin äsken jopa yhden kynnen, senkin vasemman käden peukaloon eli siihen helpoimpaan, ja sitten meni hermo. Se esittää sitten rusettia.


2 kommenttia:

  1. Mitkä nuo kengät ovat <3____<3

    VastaaPoista
  2. Ne on mun uudet herkut! Spiritstoresta, mallin nimi on Emelie ja hintaa oli 59 euroa, naminami <3

    VastaaPoista