torstai 10. helmikuuta 2011

Here we go



Otan nyt itseäni vihdoin niskasta kiinni ja rupean kirjoittamaan blogia. Oon suunnitellu oman blogin aloittamista jo vuosia, mutta se on aina jäänyt siihen meinaamisen tasolle.

Nää esittäytymisjutut ei oo oikeastaan mun heiniä, pahoittelen, mutta yritän selittää tähän nyt jotain itsestäni että saisitte muodostettua edes jonkinlaisen käsityksen minusta ja tästä blogista.

Eli öm, olen Maria, -92 vuonna syntynyt tyttö, ja asun tällä hetkellä Saarijärvellä porukoiden ja Nacho-koiran kanssa. Saarijärvi on tosi pieni kaupunki, mutta lohdutukseksi Jyväskylän lähellä. Tykkään isoista kaupungeista paljon enemmän, enkä ole (onneksi) asunut täällä koko elämääni. Oon kotoisin Tampereelta, ja ennen tänne muuttoa asuin Espanjassa. Fuengirolasta löytyy edelleen vuokrakämppä rannasta, joten sielläpäin tulee visiteerattua aika usein. Olen lukiolainen, mutta opiskelu alkaa olla jo loppusuoralla, kirjoitukset enää oikeastaan jäljellä. Lukion jälkeen olisi tarkoitus suunnata pääkaupunkiseudulle/Tampereelle opiskelemaan, mahdollisesti baarimestariksi/stylistiksi/maskeeraajaksi. Lukion ohella teen töitä leipomossa.

Tänne blogiin ajattelin lörpötellä kaikkea mitä mun elämään kuuluu, eli luultavasti aika paljon vaatejuttuja, kosmetiikkajuttuja, ja sitten ihan mun kuulumisia. Kuvia tulee kyllä varmasti paljon.

Toivottavasti mun höpötykset kiinnostaa, ja jos on jotain juttuja mistä haluaisitte mun tekevän postauksia, niin ideoita otan mielelläni vastaan täällä taikka formspringissä tai missä vaan : >

Kuvia huoneesta

Feat Nacho


Espanjan kämppä


4 kommenttia: